Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، صنایع فولاد کشور به دلیل داشتن کمپ‌های پژوهشی و تحقیقاتی مناسب مانند کمپ پژوهشی شرکت ملی فولاد ایران مأمن مطمئنی برای بررسی مقالات دانشجویی در مقاطع مختلف به شمار می‌رود. در حقیقت این کمپ‌ها می‌تواند مقالات علمی دانشجویان را مورد بررسی قرار دهد و صحت و کارآیی آنها را تایید کند. از این رو با منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت‌وگو کرده‌ایم تا از برنامه‌های این شرکت درخصوص حمایت از طرح‌ها و مقالات دانشجویی مطلع شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره استفاده از پایان‌نامه‌های دانشجویی در این شرکت گفت: «با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در کمپ‌های پژوهشی در صنعت فولاد وجود دارد، از پایان‌نامه‌ها و مقالات دانشجویی در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری استفاده می‌شود و یکی از ویژگی‌های صنعت فولاد این است که بیشترین مقالات را دارد.»

یزدی‌زاده تصریح کرد: «یکی از مسئولیت‌های اجتماعی که صنعت فولاد برعهده دارد این است که از مقالات دانشجویی استفاده کند و این صنعت جزء معدود صنایعی است که این مسئولیت را به بهترین شکل ایفا می‌کند.»

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با بیان اینکه قطعا دانشجویان امروز در آینده سکاندار مسئولیت در بخش‌های مختلف صنعت فولاد خواهند بود، اظهار داشت: «دانشجویانی که امروز بتوانند از استعدادهای خوب در صنعت فولاد به خوبی استفاده کنند، در آینده نیز جزء مدیران مستعد جامعه به شمار خواهند رفت.»

او درباره استفاده از دانشجویان در بخش‌های مختلف صنعت فولاد خاطرنشان کرد: «اینکه امروزه پایان‌نامه‌های دانشجویان در این صنعت پذیرفته می‌شوند، در حقیقت نشان‌دهنده نگاه بلندمدت به دانشجویان است. به عبارت دیگر، نگاه‌مان این است که دانشجویان در آینده بتوانند جایگاه‌های مدیریتی را کسب کرده و در آن به بهترین شکل ممکن ایفای نقش کنند.»

منبع: فرهیختگان

منصور یزدی زاده شرکت ملی فولاد ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد