Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در شهر مهران که مهم‌ترین و پرترددترین گذرگاه مرزی است اقدام به برپایی دو ایستگاه صلواتی با محوریت بسیج دانشجویی واحد ایلام و دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهران کرده است.

به گزارش خبرنگار آنادر این راستا تمام امکانات مرکز مهران و واحد ایلام در خدمت زوار اربعین قرار گرفته است و روزانه میزبان هزاران نفر از زوار اربعین حسینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در ایلام گزارشی از اقدامات خادمان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ایستگاه صلواتی شهر مهران که به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند ارائه کرد.

امید سارایی در تشریح فعالیت‌های حوزه بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در ایام اربعین به آنا گفت: «دایر بودن ایستگاه صلواتی به‌صورت شبانه‌روزی، راه‌اندازی آشپزخانه و تهیه سه وعده صبحانه، ناهار و شام و توزیع آن در بین خیل مشتاقان اربعین و کربلای معلی، خادمی مزار مطهر سه شهید گمنام در کنار موکب، برپایی نمازهای جماعت در سه وعده در مسجد امام حسین شهر مهران، انتظامات و امنیت منطقه به‌صورت شبانه‌روزی، فعال بودن ایستگاه خواهران برای پذیرای و توزیع غذا و کارهای فرهنگی مربوط به خواهران و راه‌اندازی نانوایی سیار با پخت حدود 10 هزار قرص نان در روز بخشی از اسن فعالیت‌ها است.»

وی بیان کرد: «این ایستگاه صلواتی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و مرکز مهران راه‌اندازی و 100 درصد هزینه‌های صورت گرفته از طریق نذورات مردمی و کمک‌های خیران تأمین‌شده است.»

سارایی اظهار کرد: «این ایستگاه صلواتی مزین به نام مبارک شهدای گمنام است و بسیج دانشجویی ادامه‌دهنده راه شهدا و سیدالشهدا است.»

سارایی بیان کرد: «خدمت‌رسانی در این ایستگاه صلواتی تا بعد از اربعین و بازگشت زوار نیز ادامه دارد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد