Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@21:45:26 GMT

تعیین هویت تعدادی از حادثه دیدگان واژگونی سوادکوه

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۶۷۵۰۸

تعیین هویت تعدادی از حادثه دیدگان واژگونی سوادکوه

به گزارش ایسنا، روابط عمومی اداره‌کل پزشکی قانونی مازندران اسامی تعدادی از فوتی‌های حادثه واژگونی اتوبوس در سوادکوه را به شرح زیر اعلام کرد.

قربان توسن فرزند احمد

حاجی آشور طاغن تافعی فرزند الله قلی

محمد پاکروان فرزند رجب علی

طاهره بینظیر فرزند رجب قلی

ستیلا پاکروان فرزند محمد

این لیست تکمیل می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : با وجود بارش‌های خوبی که از اواسط هفته گذشته آغاز و تا روز گذشته تداوم داشت ولی مشکلات ناشی از این بارش‌ها در این استان در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر بود.

وی اضافه کرد: در ۶ مورد آبگرفتگی که در مناطق شهری کرمانشاه، منطقه سرفیروزآباد، عشایر دالاهو، منطقه ازگله ثلاث باباجانی و روستای قلاجی اسلام آبادغرب روی داده بود این جمعیت به ۱۲۲ نفر متاثر از این آبگرفتگی‌ها در قالب ۲۶ خانوار کمک رسانی‌های لازم از جمله تخلیه آب از واحد‌های مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه امدادگران این جمعیت از همان ساعات اولیه حضور پررنگی را در مناطق حادثه دیده داشتند یادآور شد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به خانوار‌های حادثه دیده نیز خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

محمدی با بیان اینکه این خدمات تا بهبود شرایط خانوار‌ها ادامه خواهد داشت افزود: در همین مدت همچنین پنج حادثه کوهستان و جاده‌ای نیز در استان به وقوع پیوست که بلافاصله به افراد نیازمند کمک امدادرسانی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه