Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > خوزستان - ایرنا نوشت: رییس اداره برق آبادان گفت : مه غلیظ صبحگاهی موجب قطع برق مناطقی از این شهرستان شده است .

اکبر ناصری اظهار کرد: مه غلیظ و همچنین تاثیر ریزگردها در چند روز اخیر باعث قطع برق برخی مناطق آبادان شده است.

وی با بیان اینکه قطع برق بیشتر در منطقه کفیشه آبادان رخ داده افزود:ماموران اداره برق در تلاش اند تا مشکل قطع برق این منطقه و سایر مناطق را برطرف کنند و پیش بینی می شود کمتر از یک ساعت برق این مناطق وصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش هواشناسی ، پدیده مه غلیظ صبح گاهی میزان رطوبت هوا را در شهرستان آبادان تا 100 درصد نیز افزایش داده و دید افقی نیز به 50 متر کاهش یافته است.

همچنین به گزارش ایرنا از اطلاعات پرواز فرودگاه آبادان ، پرواز شماره 977 شرکت ایرتور از آبادان به مقصد مشهد که قرار بود ساعت 8:45 دقیقه انجام شود به دلیل غبار غلیظ و کاهش دید خلبان لغو شد. 

به گزارش هواشناسی شهرستان آبادان مه غلیظ صبحگاهی در شهرهای جنوبی خوزستان به ویژه آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان، اروندکنار و دیگر مناطق و جاده های روستایی و ترانزیتی به کاهش دید افقی تا 50 متر منجر شده است .

مه گرفتگی علاوه بر کاهش دید افقی، تردد خودروها در جاده های جنوبی استان خوزستان را کند کرده است. 

 

46

کلید واژه‌ها : برق - نیروگاه برق -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس چهارشنبه شب مناطقی از استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرد.

در ادامه تجاوزات آمریکایی انگلیسی به اهداف جنبش انصارالله یمن، رسانه‌های یمنی امشب هم از تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به مناطقی از استان صعده در شمال یمن خبر دادند.

به گزارش المسیره، جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در این تجاوز هوایی، چهارشنبه شب بار دیگر، مناطقی را در شمال استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بارها مواضع جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن را هدف گرفته‌اند.

کد خبر 6094722

دیگر خبرها

  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران