Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: وزیر نیرو قول داده بود اولین سفر خود را از استان خوزستان آغاز کند و اکنون با سفر به خوزستان به وعده خود عمل کرد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا شریعتی امروز، 15 آبان ماه در بدو ورود وزیر نیرو به پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آقای اردکانیان از شب گذشته وارد استان شد و جلسات تخصصی با مدیران دستگاه‌های مربوطه در خوزستان به منظور بررسی مشکلات حوزه وزارت نیرو، آب کشاورزی و حوزه برق استان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای اردکانیان پس از این جلساتی با نمایندگان استان برگزار خواهد کرد و جمع‌بندی در خصوص ارائه راهکار و برنامه‌های درنظر گرفته شده برای استان خواهیم داشت.

استاندار خوزستان تصریح کرد: وزیر نیرو قول داده بود اولین سفر خود را از استان خوزستان آغاز کند و اکنون با سفر به خوزستان به وعده خود عمل کرد.

شریعتی خاطرنشان کرد: در انتهای سفر وزیر نیرو جمع‌بندی ارائه خواهیم کرد تا بتوانیم وعده‌هایی که دولت برای بهبود شرایط زیستی از لحاظ آب، فاضلاب و برق داده را اجرایی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مهدی رحماندوست گفت: ۱۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تاکستان واقع در روستا‌های عاشق حصار و قازان داغی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع قلمع و قمع شد.

وی اضافه کرد: ۴۱ بنای غیرمجاز نیز متعلق به اراضی کشاورزی شهرستان قزوین به مساحت ۷۸ هزار متر مربع واقع در منطقه میانچال تخریب و قلع و قمع شده است.

این مسئول ادامه داد: مستحدثات تخریب شده شامل دیوارکشی، پی کنی، فنس کشی و ساخت بنا بوده که با حضور رییس و کارشناسان امور اراضی شهرستان تاکستان، نیرو‌های فراجا و عوامل راهداری اجرا شده است.

رحماندوست بر حفظ کاربری زراعی و باغی در اراضی کشاورزی استان تاکید کرد و گفت: سودجویان زمین همواره در همه ایام به دنبال تغییر کاربری غیر مجاز کشاورزی هستند که نیرو‌های یگان حفاظت با هدف مقابله با این افراد به صورت شبانه روزی به گشت زنی در سطح استان اقدام می‌کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان موضوعاتی از قبیل ساخت و ساز غیرمجاز را به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب