Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@14:55:09 GMT

نقشه‌های چادرهای اسکان در عراق

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۶۸۱۵۳

نقشه‌های چادرهای اسکان در عراق

خرداد:بیش از ۵۰۰ تخته چادر برای اسکان زائران در شهرهای زیارتی عراق از سوی کمیته اسکان اربعین برپا شده که امکان اسکان رایگان زائران را در آنها فراهم کرده که نقشه جانمایی شده آنها در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، سفیر ایران در عراق اعلام کرده تا روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه بیش از دو میلیون زائر ایرانی وارد خاک عراق شده‌اند که پیش‌بینی شده این جمعیت در روزهای آتی نزدیک به دو و نیم میلیون نفر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد بازسازی عتبات عالیات که مسوول کمیته اسکان در ستاد مرکزی اربعین است اعلام کرده یک هزار و ۶۸۴ موکب در عراق و ایران برای اقامت زائران برپا کرده که روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار زائر را اسکان می‌دهد و برنامه‌ریزی شده که در هر وعده‌ی غذایی از دو میلیون و ۴۰۰ هزار زائر پذیرایی شود.

به گفته جمشید گودرزی ـ  قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین ـ، بیش از ۵۰ درصد این چادرها در خاک عراق و باقی در مرز دو کشور برپا شده‌اند که در کنار موکب عراقی‌ها به زائران امام‌حسین (ع) خدمات می‌دهند.

هم اکنون ۳۱۳ چادر در شهر کربلا، ۸۳ موکب در نجف، ۴۳ چادر در کاظمین و ۱۳ چادر در سامرا برپا شده است، در مسیر نجف ـ کربلا که زائران پیاده از آن گذر می کنند نیز ۱۰۳ موکب برپا شده است.

ستاد بازسازی عتبات عالیات، نقشه شهرهای زیارتی را که این موکب ها در آن ها جانمایی شده برای مکان یابی آسان تر و برنامه ریزی زائران به منظور تعیین اقامتگاه، منتشر کرده که برای مشاهده آن ها با کیفیت بالاتر می توان بهاین آدرس مراجعه کرد.

نقشه شهر کاظمین با جانمایی موکب ها




برچسب ها: اربعین ۹۶ ، اربعين حسيني ، ستاد بازسازی عتبات عالیات ، عراق ، موکب ، نقشه موکب ها

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان هشت هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: پذیرش و اسکان مسافران نوروزی و زائران امام هشتم از ۲۷ اسفندماه آغاز شده است و بر اساس پیش بینی و تجربه سالیان گذشته، انتظار می‌رود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۱۷ هزار نفر از مسافران و زائران رضوی در مدارس و مراکز رفاهی تجهیز شده، اسکان یابند.

سیدولی الله حسینی افزود: در این زمینه ۴۴ باب مدرسه در شهرستان سبزوار در قالب ۴۰۰ کلاس درس تجهیز و برای پذیرایی از مسافران آماده سازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: علاوه بر فراهم بودن زمینه اسکان زائران و مسافران نوروزی در مدارس این شهر، بقاع متبرکه، هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مهمان‌سرا‌ها و مهمان‌پذیر‌ها نیز مهیای اسکان زائران است.

دیگر خبرها

  • جزئیات عملیات موفق پهپادی جبهه مقاومت عراق در جنوب سرزمین‌های اشغالی +نقشه میدانی
  • زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ زائر رسید
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • اسکان ۱۰۲ هزار مسافر نوروزی در استان سمنان ثبت شد
  • تردد بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مرز مهران
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در سبزوار
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ زائر نوروزی در سبزوار
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر و مسافر نوروزی به قم