Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ صبح امروز امروز طرح جمع آوری سی دی های مستهجن و غیر مجاز با حضور سردار رحیمی در پلیس پاوا واقع در خیابان پلیس ضلع غربی ستاد فاتب برگزار شد . دراین برنامه عده ای از هنرمندان سینما حضور داشتند که شاخص ترین چهره آنها بهرام رادان ؛ستاره سینمای ایران بود. 

حسین فرحبخش عضو ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری که یکی از نفرات اصلی حاضر در این برنامه بود به خبرنگار برنا گفت : من به عنوان عضو ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری در این مراسم حضور داشتم و در واقع مسئولیت عملیاتی که در صیانت انجام میشود به عهده من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه امروز نیز با کمک نیروی انتظامی و پلیس امنیت برگزار شد. 

وی در خصوص حضور دیگر بازیگران گفت: علاوه بر بهرام رادان، پژمان بازغی، محمدرضا ورزی، حبیبکاوش، علیرضا شجاع نوری، محمد احمدی تهیه کننده وفیلم بردار و...نیز حضور داشتند. 

این تهیه کننده و کارگردان در پایان گفت: همچنین این برنامه با همکاری پلیس امنیت، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و بیش از   20 تن از نیروهای پلیس امنیت و یگان ویژه برگزار شد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری دهه کرامت استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خود را به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه‌های این دهه تشریح کردند.

کد خبر 6085598

دیگر خبرها

  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود