Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید محمد مهدی هاشمی، سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم پارس جنوبی گفت: پالایشگاه نهم به عنوان بزرگترین پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی و خاورمیانه، اکنون با تامین ۱۱ درصد از گاز مورد نیاز کشور نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارد.

وی افزود: پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۴ میلیارد و ۷۶۲ میلیون متر مکعب گاز از طریق سکوی دریایی و خط پنجم سراسری دریافت کرده، همچنین با تلاش شبانه روزی متخصصان و کارکنان فاز ۱۲، در همین بازه زمانی بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۵۵ میلیون مترمکعب گاز نیز شیرین سازی شده و امیدواریم این میزان تولید در شیرین سازی تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پالایشگاه نهم اظهارکرد: تعمیرات اساسی در پالایشگاه نهم با تلاش تمامی واحدهای عملیاتی در بخش های مختلف به خوبی و با رعایت کامل مسائل ایمنی و بدون هیچ گونه حادثه ناتوان کننده پایان یافت و اکنون این پالایشگاه با تمام توان برای تولید پایدار گاز هموطنان در فصل سرما آماده است.

وی درباره تولید میعانات گازی این پالایشگاه از ابتدای سال تاکنون گفت: با تکیه بر توان متخصصان جوان و با تجربه  از ابتدای سال تا کنون، بیش از۱۴ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۳۸۱ بشکه میعانات گازی تولید و صادر شده، علاوه بر این در همین بازه زمانی، حدود ۴۶ هزار و ۶۹ تن گوگرد دانه بندی شده بسیار مرغوب نیز در پالایشگاه نهم تولید شده است.

هاشمی ادامه داد: تولید روزانه گاز شیرین معادل ۸۳  میلیون متر مکعب در تاریخ ۱۲ تیرماه سال جاری با همت و تلاش متخصصان این پالایشگاه به ثبت رسیده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: تلاش همه کارکنان در پالایشگاه نهم بر این است که بتوانیم از حداکثر ظرفیت های موجود بهره مند شده و سالی توأم با آرامش برای هموطنان رقم زنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک شماری از پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در آیین روز کارگر گفت: اگر پایداری تولید داشته‌ایم به همت کارگران است و هرچه به کارگران خدمت کنیم بازهم کم است.

وی با قدردانی از همه افرادی که در تحقق حداکثری تولید نفت تلاش کرده‌اند، افزود: گستره جغرافیایی شرکت نفت و گاز گچساران در چهار استان است که افزایش تولید با همت دولت سیزدهم و تلاش در مجموعه نفت کشور رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک بیشتر پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

کمالی با بیان اینکه امروز جشن تولید ۶۳۰ هزار بشکه نفت در روز را می‌گیریم، افزود: کارگران رزمندگان جبهه اقتصاد هستند، اما دنیا ما را تحریم کرده است و نمی‌خواهد روی پای خودمان بایستیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۰درصد نفت کشور در این منطقه تولید می‌شود، بیان کرد: در همه کتاب‌های مدیریتی از نیروی انسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه یاد می‌شود. نقش نفتی‌ها در اقتصاد کشور بیش از هزار و ۴۰۰ همت در سال است که انتظار می‌رود مشکل‌های کارکنان صنعت نفت رفع شود.

علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه گفت: متخصص‌ترین و کارآمدترین نیروهای حوزه کار کشور در اینجا هستند. گچساران نه‌تنها بزرگ‌ترین سرمایه ملی، بلکه پنجمین ابرمخزن نفت جهان است. اینجا بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انسانی بی‌مانند را دارد و شهدای نفت گواه این مهم هستند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تأسیسات نفت و گاز گچساران بارها بمباران شد، اما تولید متوقف نشد. حیف است کشورهای منطقه به‌دلیل مسائل مالی، جوانان ما را جذب خود کنند. دولت باید تدبیری در این زمینه بیندیشد.

دیگر خبرها

  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو