Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:23:25 GMT

گل گهر باشگاهی با معیارهای لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۶۹۵۹۹

گل گهر باشگاهی با معیارهای لیگ برتر

گل گهر سیرجان را باید یکی از تیمهای خوب لیگ دسته اول در چند سال اخیر دانست.

اگرچه در فصل گذشته و فصل کنونی بگوویچ و دیگر مربیان خارجی نتوانسته اند انتظارات این تیم را برآورده کنند، ولی باید اذعان داشت که این تیم در مسیر موفقیت بوده است. حسن بدافشان رییس هیئت مدیره باشگاه گل گهر از جمله کسانی است که توانسته با فراهم کردن تمام امکانات رفاهی و زیرساخت های حرفه ای برای این باشگاه و همچنین یک استادیوم حرفه ای برای مردم سیرجان  باعث خوشحالی و شادی مردم سیرجان شده و باعث شده این تیم که همیشه در سالهای دور برای سقوط نکردن میجنگید در حال حاضر برای صعود تلاش می کند موضوعی که به مردم این شهر شور و نشاط داده و باعث خوشحالی سیرجانی ها شده است اگرچه این تیم هنوز نتوانسته به لیگ برتر صعود کند و این موضوع می تواند  یه نمره منفی در کارنامه این باشگاه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته در این میان نباید از حمایتهای بی دریغ ناصر تقی زاده مدیر کارخانه گل گهر و ایمان عتیقی مدیر مجتمع گل گهر یاد نکرد چرا که پشتیبانی های آنها و حمایتهای لازم باعث شده که گل گهر به موفقیت های کنونی برسد.


گل گهر را باید یک باشگاه حرفه ای دانست که با مدیریت جواهری مدیرعامل این تیم با تصمیمات بهتر می تواند در لیگ برتر نیز حضور داشته باشد.


سیرجانی ها نباید فراموش کنند که تیمهایی مثل سپیدرود رشت و استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان و در گذشته استیل آذین با مربی های گمنامی به لیگ برتر صعود کردند که همگی امروز جز مربی های خوب لیگ هستند و صرفاً نام مربی و خارجی بودن یک مربی دلیل موجهی برای صعود یک تیم به لیگ برتر نیست اتفاقی که به وضوح برای باشگاه های متمولی چون خونه به خونه و مس کرمان و بادران در فصل قبل رخ و هیچکدام با هزینه های زیادی هم که انجام دادند در نهایت به موفقیت نرسیدند و به لیگ برتر صعود نکردند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود دراماتیک در برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 راه یافت و در نبرد پایانی با تایلند میزبان رقابت‌ها روبه‌روی خواهد شد. مردان شمسایی و شاگردان میگوئل رودریگو با برتری در ضربات پنالتی جشن صعود به فینال را گرفتند و با شرایط مشابه به یکدیگر رسیدند.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت 14:30 در سالن بانکوک آرنا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که همیشه دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

به جز دیدار فینال، تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی به عنوان سهمیه پنجم قاره کهن در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کند. همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 847577 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟