Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@02:29:44 GMT

دستکش خیال من

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۰۰۰۷

دستکش خیال من

اجتماع > اجتماعی - رضا رفیع:
این فضای مجازی اگر قبلا موی دماغ بود، الان اما واقعا سر خر شده است. من نمی‌دانم چرا مسئولان مربوطه‌رسیدگی نمی‌کنند. بابا! یک‌شبه بزنید درش را تخته کنید «حالش‌و ببرید»!... کاری ندارد که. من تعجب می‌کنم از این همه رودربایستی با مردم!

مصرع: اين همه هم خوب‌شدن خوب نيست!
يك مدير دلسوزي هم كه چندي پيش در جهت كاستن از حجم بوروكراسي، خودش مستقيما به خودش نامه‌اي اداري نوشته و درخواست واگذاري مسكن كرده و بلافاصله بدون كش‌دادن قضيه و معطل‌كردن متقاضي، با متن درخواست موافقت كرده بود، وقتي نامه محرمانه‌اش از طريق فضاي مجازي كذايي، در سطح جامعه به اضافه جهان، پخش شد، عين عرايض معقول ما از مسئولان خواست تا جلوي اين ول‌انگاري فضاي مجازي را بگيرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست‌دست كردند و نگرفتند؛ بفرماييد!

به‌تازگي در يك حركت خزنده ديگر، يكي از مسافران پرواز بوشهرـ ‌تهران يكي از ايرلاين‌هاي داخلي (كه انصافا نخواستيم نامش فاش شود) بدون هيچ پروايي برداشته بود عكسي را از يك دستكش پلاستيكي كه داخل غذايش در هواپيما پيدا شده بود، روي صفحه اينستاگرامي‌اش گذاشته بود و باعث شده بود تا يك سايت خبري ناميزان هم بردارد آن را نقل كند و دست‌به‌دست شود. ملاحظاتي چند: در اين ماجرا، روي چند نكته و دقيقه بايد دست گذاشت:

1- دستكش مگر اساسا چيز بدي است؟ بسياري هستند كه پول ندارند بخرند! حتي شخصيت بزرگي مثل حافظ هم در عالم خيال و تخيلاتي كه داشته است، از ابروي يارش براي خودش دستكش مي‌ساخته است:
ابروي دوست كي شود دستكش خيال من
كس نزده‌ست از اين كمان تير مراد بر هدف

2- اين دستكش‌هاي بهداشتي، معمولا تاريخ انقضا دارند كه بايد از مسئولان تشكر كرد. دقت شود كه تاريخ آن نگذشته باشد؛ گذشته بود، شكايت كنند. قطعا رسيدگي خواهد شد.

3- مسئولان زحمتكش هواپيمايي، لطفا همه سوراخ‌سمبه‌هاي هواپيما را بگردند و لنگه ديگر اين دستكش را هم پيدا كنند. نبايد حقي از مسافر ضايع شود. پس بدون جست‌وجوي كافي، اعلام نكنند كه «عمرا اگه لنگه‌شو پيدا كني»!

4- عزيزان شركت‌هاي هواپيمايي كه مسئول تهيه و تدارك بسته‌ها و پكيج‌هاي غذايي مسافران هستند، مواظب ديگر وسايل شخصي خود باشند كه گم نشود. بدون شك مردم عزيز ما راضي به هيچ‌گونه ضرر و زياني براي آنان نخواهند بود.

5- و نكته پاياني، تكرار همان حرف اول، يعني لزوم برخورد قاطع مسئولان عزيز و دلسوز با اين ول‌انگاري‌هاي دردسرآفرين فضاي مجازي كه باعث برهم‌خوردن نظم عمومي و آرامش و امنيت جامعه شده است. مبارزه با فساد را بالاخره بايد از يك جايي شروع كرد يا نه؟! بي انصاف‌ها ! (سوءاستفاده‌كنندگان از فضاي مجازي را عرض مي‌كنم).

در همین زمینه: گاهی هم کار کار انگلیسی‌ها نیست باید حق خودت را بگیری! وقتی آننا تیربارانم کرد!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد