Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@08:53:30 GMT

فراخوان چهارمین جایزه جهانی اربعین منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۰۱۸۳

فراخوان چهارمین جایزه جهانی اربعین منتشر شد

به گزارش امتداد نیوز، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی چهارمین جایزه جهانی اربعین را در سه بخش فیلم، عکس و سفرنامه برگزار می‌کند.

موضوع مسابقه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و جلوه‌های ماندگار زیارت اباعبدالله الحسین (ع) و صحنه‌های دلدادگی و ابراز ارادت به آن حضرت در ایام اربعین است و شرکت همزمان در هر سه بخش سفرنامه، عکس یا فیلم به شرط رعایت آیین‌نامه‌های مربوطه مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه جهانی اربعین در بخش عکس در دو قالب تک عکس و مجموعه عکس برگزار شده و شرکت در مسابقه و ارسال آثار برای عموم آزاد است؛ هر عکاس می‌تواند تعداد پنج تک عکس و یک مجموعه عکس (۳ تا ۵ عکس) ارسال کند؛ عکس ها باید در ایام اربعین طی سه سال اخیر تهیه شده باشند.

به عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه پایانی راه پیدا کند (به غیر از عکاسان منتخب حائز رتبه از سوی هیأت داوران) گواهی شرکت و مبلغ یک میلیون ریال به عنوان حق‌التألیف اهدا خواهد شد.

در بخش‌ فیلم نیز ارسال فیلم های داستانی کوتاه و مستند(تولید اثر با دوربین تلفن همراه یا دوربین فیلمبرداری) هیچ محدودیتی در تعداد ارسال آثار وجود نداشته و حداکثر زمان فیلم‌های کوتاه بخش داستانی و مستند ۳۰ دقیقه است.

در سفرنامه‌نویسی نیز مطالب پیرامون اتفاقات راهپیمایی عظیم اربعین، حکایت و روایت دلدادگی به حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شرح آداب زیارت اربعین در میان ملل مختلف، تأثیر شرکت در مراسم اربعین بر زندگی فرد، برداشت از سفر و راهپیمایی عظیم اربعین دریافت می شود و هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال تنها یک سفرنامه است و هر اثر نباید کمتر از بیست سطر نوشتاری و بیشتر از ۱۰ صفحه در قالب استاندارد جایزه باشد. قالب استاندارد در پورتال رسمی جایزه جهانی اربعین به نشانی www.intlarbaeen.com در دسترس قرار گرفته است.

آثار برگزیده جشنواره در قالب کتاب همایش چاپ خواهد شد و دبیرخانه جایزه جهانی اربعین حق استفاده از آثار ارسالی برای چاپ با ذکر نام پدیدآورنده اثر را برای خود محفوظ می‌دارد.

آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آذرماه ۹۶ مصادف با ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ و دوم ربیع‌الثانی ۱۴۳۹ و اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نیز  اسفند ماه سال جاری مصادف با مارس ۲۰۱۸ و رجب ۱۴۳۹ صورت می گیرد.

جوایز بخش‌های سه‌گانه جایزه جهانی اربعین مقام اول هر بخش تندیس جایزه جهانی، دیپلم افتخار، مبلغ ۵۰ میلیون ریال، مقام دوم هر بخش نیز دیپلم افتخار، مبلغ ۴۰ میلیون ریال و مقام سوم هر بخش دیپلم افتخار، مبلغ ۳۰ میلیون ریال مقام چهارم و پنجم هر بخش نیز به ترتیب دیپلم افتخار، مبلغ ۲۰ میلیون ریال و مبلغ ۱۰ میلیون ریال دریافت می کنند.

بر اساس این گزارش؛ دبیرخانه ساختمان شماره ۲ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی واقع در تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی، شماره ۱۹۲۴، کدپستی ۱۴۱۵۸۹۳۹۱۷، مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی، شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۳۴۳۰۱ و وب سایت رسمی جایزه جهانی اربعین به نشانی www.IntlArbaeen.com و پست الکترونیکی arbaeen@icro .ir آماده ارائه اطلاعات و دریافت آثار علامندان است.

true برچسب ها : اربعین 96 سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سفرنامه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبگزاری مهر، دکتر علی اکبر محمدی افزود: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواستهای ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

کد خبر 6089570

دیگر خبرها

  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد