Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@19:30:36 GMT

نمایش آثار سیاه قلم تمثال شهدا در موزه دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۰۲۶۰

نمایش آثار سیاه قلم تمثال شهدا در موزه دفاع مقدس

نمایشگاه آثار سیاه قلم مجتبی علیپور ربابی در گالری فکه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از 13 آبان ماه تا 16 آذر ماه از ساعت 9:30 صبح تا 16 در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نمایشگاه آثار سیاه قلم مجتبی علیپور ربابی در گالری فکه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از 13 آبان ماه تا 16 آذر ماه از ساعت 9:30 صبح تا 16 در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه که از روز دانش آموز تا روز دانشجو برپاست تعداد 60 اثر با موضوع پرتره شهدا و در قطع 40 در 60 و با تکنیک سیاه قلم  به نمایش درآمده است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به میدان ونک ـ بزرگراه شهید حقانی ـ خیابان سرو ـ ضلع جنوبی ایستگاه مترو شهید حقانی ـ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گالری فکه مراجعه کنند.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رجب پور ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه سالانه یاد یاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در سرزمین مجاهدت‌های خاموش، کردستان پر افتخار و شهرستان شهید پرور بیجار هرگز فراموش شدنی نیست.

وی افزود: همایش سالانه یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است، اگر مسؤولی خود را در عرصه جهاد تبیین مؤثر نداند، امور پیش نخواهد رفت و مسؤولان و مدیران باید بدانند تکلیف آنها کارآمدی و خدمت است.

وی با بیان اینکه شهدا امروز ستاره‌های درخشان ومشعل‌های فروزان هدایت ما هستند گفت: ویژگی بزرگ شهدا، شناخت و تحلیل درست از زمانه خود بوده است.

وی تاکید کرد: در طول تاریخ کسانی سربلند و ماندگار شدند که به درستی رسالت و مأموریت خود را شناختند.

گفتنی است ؛۲۸ اردیبهشت ماه، معطر به قدوم رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهرستان بیجار که هر ساله به همین مناسبت، برنامه یاد یاران با حضور رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بیجار برگزار می‌شود.

کد خبر 6098100

دیگر خبرها

  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود