Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@11:40:55 GMT

ماجرای ازدواج زهره هراتیان و همسرش هومن افاضلی +بیوگرافی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۰۶۴۱

ماجرای ازدواج زهره هراتیان و همسرش هومن افاضلی +بیوگرافی

در اواخر آذر ماه ۱۳۹۴ مراسم ازدواج هومن افاضلی مربی فوتبال کشورمان و خانم زهره هراتیان مسئول پزشکی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد که در این مراسم چهره‌های زیادی از اهالی فوتبال هم داشند.

یکی از میهمانان ویژه این مراسم برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس بود که بعد از پایان دیدار تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس راهی تالار محل برگزاری این عروسی شد تا در جشن ازدواج مربی فوتبال حاضر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افاضلی درباره عضویت همسرش، دکتر زهره هراتیان، در کمیته پزشکی فیفا گفت: همسر من افسری پزشکی فیفا و عضویت در کمیته پزشکی AFC را در کارنامه کاری اش دارد و تا آنجا که می دانم دنبال عضویت در کمیته پزشکی فیفا هم بود که ظاهرا این مساله هم انجام شده و بعد از این کنگره برای سومین جام جهانی قرار است به کانادا برود تا با تیم پزشکی در این مسابقات حضور داشته باشد.

هومن افاضلی Human Afazeli (متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۰) مربی فوتبال اهل ایران است. او دستیاری میروسلاو بلاژویچ، برانکو ایوانکوویچ و سپس علی دایی در تیم ملی فوتبال ایران؛ و سرمربیگری تیم ملی امید ایران، تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران، باشگاه فوتبال شهاب زنجان باشگاه فوتبال استیل آذین را در کارنامه دارد

فیلم گفتگو با هومن افاضلی و زهره هراتیان و ماجرای جالب آشنایی با هم

 

ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در مراسم عروسی ایذه / ۱۳ نفر به بیمارستان منتقل شدند

به گزارش صدای ایران،فرمانده انتظامی ایذه گفت: بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی این شهرستان، ۱۳ نفر مجروح شدند.

سرهنگ رمضان گوروئی اظهار کرد: شب گذشته در جشن عروسی که در ایذه برگزار شد، یکی از حاضران با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

وی افزود: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر از حاضران در این مراسم عروسی به صورت سطحی مجروح که به بیمارستان اعزام شدند که همگی به جز یک نفر پس از درمان مرخص شدند

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه با هماهنگی دستگاه قضائی فرد تیرانداز و برگزار کنندگان مراسم دستگیر و ضمن توقیف سلاح مورد استفاده شده، تالار عروسی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه بیان کرد: با افرادی که در مراسم‌های عزا و شادی اقدام به تیراندازی می‌کنند و جان شهروندان را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • فیفا دست به کار شد: جریمه سنگین برای نژادپرستی
  • عکس | تصویر محسن افشانی و همسرش در مراسم دیدار اهالی فرهنگ و هنر با رئیس جمهور
  • تصاویر وحشتناک از یک موزه پزشکی در آمریکا 
  • ماجرای تیراندازی در مراسم عروسی ایذه / ۱۳ نفر به بیمارستان منتقل شدند
  • لیگ فوتبال ترکیه به میدان جنگ تبدیل تبدیل شد + تصاویر | واکنش فیفا و دولت ترکیه
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • بیوگرافی محمد آهنگری اصل (Mohammad Ahangari Asl) بهترین تریدر ایران
  • محرومیت سنگین فیفا علیه مهاجم سابق سپاهان
  • پوشش و تیپ محسن افشانی و همسرش در دیدار با رئیسی
  • اسطوره سپاهان در کنار مورایس و شاگردانش (عکس)