Web Analytics Made Easy - Statcounter

موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با عنوان شهدای مدافع حرم در شهر سامرا استقرار یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا جعفری از استقرار موکب این اداره کل در سامرا خبر داد و افزود: تجهیزات این موکب از اول آبان ماه در سامرا مستقر و به زائران ارائه خدمات داده و تا یک روز بعد اربعین ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام یافته توسط مسئولین ستاد اربعین استان مسئولیت کمیته فرهنگی موکب‌های سامرا و بصره بر عهده اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قرار گرفت و بر همین اساس برنامه ریزی‌هایی در این حوزه انجام یافته و در کنار نصب بنرهای اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی، اعزام مبلغ و سخنران نیز توسط این اداره کل صورت گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز تصریح کرد: برای اولین بار در مسیر تردد زائران ایستگاه‌های چند رسانه‌ای تشکیل یافت و در این ایستگاه‌ها دوربین‌های چند بعدی که حرم امام رضا(ع) و صحنه سازی واقعه کربلا را به نمایش می‌گذاشت در اختیار مردم قرار گرفته و با استقبال پرشور مردم مواجه شد.

وی با اشاره به استقرار موکب مستقل اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در سامرا گفت: با استقرار موکب این اداره کل در خود شهر سامرا همکاران در راستای اجرای امینانه نیات واقفین بزرگوار روزانه دو هزار غذای گرم و میان وعده‌ها را در بین زائرین پخش می‌کنند.

حجت الاسلام خلیلی خاطر نشان کرد: با توجه به این که تعدادی از پدران شهدای مدافع حرم نیز در این موکب‌ها مشغول به فعالیت هستند، بر همین اساس موکب این اداره کل در سامرا به نام شهدای مدافع حرم نام گذاری شده است.

انتهای پیام/

R7887/P1336/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کود یارانه دار در استان

صادق نادری  گفت: کود‌های یارانه دار برای محصولاتی که در قالب الگوی کشت ابلاغی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی هستند تخصیص یافته و توزیع می‌شود.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، ۸۱ هزار تن کود ازته در استان توزیع شد که ۱۰۰ درصد میزان تخصیص یافته بود و امسال نیز از بابت کود هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و انواع کود برای تمامی شهرستان‌های استان به منظور کشت محصولات در حل توزیع است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی
  • هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ ها در آذربایجان‌شرقی
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد
  • توزیع کود یارانه دار در آذربایجان شرقی
  • توزیع کود یارانه دار در استان
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق