Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یکی از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فجر شهید سپاسی به مصاف ملوان بندر انزلی می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت 14:45 روز سه‌شنبه 16 آبان‌ماه دو تیم فجر شهید سپاسی و ملوان بندر انزلی به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار به میزبانی تیم فجر شهید سپاسی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

تیم فجر شهید سپاسی در 5 بازی که میزبان بوده 3 برد و 2 باخت در کارنامه خود دارد بنابراین از 4 بردی که در 11 بازی گذشته کسب کرده 3 برد آن در دیدارهای خانگی بوده است. شاگردان کلانتری برای بالا بردن جایگاه خود در جدول در این دیدار خانگی چشم به 3 امتیاز کامل دارند. تیم فجر شهید سپاسی در حال حاضر با کسب 4 برد، 3 تساوی، 4 باخت و کسب 15 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

تیم فجر در 11 بازی گذشته 7 گل زده، 9 گل دریافت کرده و تفاضل گل این تیم منفی 2 است، این تیم با 7 گل زده بعد از تیم‌ راه‌آهن تهران با یک گل و شهرداری تبریز با 6 گل کمترین تعداد گل زده را داشته و به صورت میانگین در هر 141 دقیقه یک گل زده که نشان‌دهنده عملکرد ضعیف خط حمله این تیم باسابقه شیرازی است.

تیم ملوان بندرانزلی عملکرد ضعیفی در دیدارهای خارج از خانه داشته و در 5 بازی خارج از خانه 2 باخت و 3 تساوی در کارنامه دارد و تاکنون در دیدارهای خارج از خانه موفق به برد نشده است. این تیم برای بالا بردن جایگاه خود در جدول به دنبال صید اولین سه امتیاز خارج از خانه است. ملوانی‌ها در حال حاضر با کسب 4 برد، 4 تساوی، 2 باخت و کسب 16 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

تیم ملوان بندرانزلی در 10 بازی گذشته 13 گل زده، 10 گل خورده و تفاضل گل این تیم مثبت 3 است. این تیم به طور میانگین در هر 69 دقیقه یک گل به ثمر رسانده است. تیم ملوان با خط حمله خوبی که دارد می‌تواند خطر زیادی روی دروازه تیم فجر که خط دفاع ضعیفی دارد ایجاد کند.

تیم نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران و برق جدید فارس به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم ایرانجوان بوشهر، شهرداری تبریز و راه‌آهن تهران نیز 3 تیم انتهای جدول رقابت‌ها هستند.

نتایج قبلی تیم فجر

تیم فجر در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در دیداری خانگی مقابل بادران تهران قرار گرفت و با گلی که اکبر صغیری در دقیقه 17 وارد دروازه فجر کرد نتیجه را به تیم بادران تهران واگذار کرد.

تیم فجر در هفته دوم در دیداری خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت و در روزی که قرعه شانس به نامش نبود با نتیجه 3 بر یک از این تیم شکست خورد. تیم فجر در هفته سوم مقابل تیم مس رفسنجان یک بر صفر پیروز شد.

شاگردان کلانتری در هفته چهارم رقابت‌ها به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند و در نهایت این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کردند. تیم فجر در هفته پنجم تیم شگفتی‌ساز هفته بود و بازی یک بر صفر باخته مقابل خونه به خونه را در دقایق پایانی 2 بر یک برد.

طلایی‌پوشان شیراز در هفته ششم مقابل ایران‌جوان بوشهر یک بر صفر پیروز شدند و در هفته هفتم مقابل تیم آلومینیوم اراک بدون گل به تساوی رسیدند. شاگردان کلانتری در هفته هشتم مقابل تیم گل‌گهر سیرجان 2 بر یک تن به شکست دادند.

شاگردان کلانتری در هفته نهم مقابل شهرداری ماهشهر بدون گل به تساوی رسیدند. در هفته دهم مقابل راه‌آهن تهران یک بر صفر پیروز شدند و در هفته یازدهم مقابل تیم همشهری خود برق جدید فارس به تساوی بک بر یک رسیدند.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

به نقل از ورزش سه مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت‌نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم‌گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه‌زنی در خصوص نیمکت‌نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901053

دیگر خبرها

  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد