Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: ۱۴ میلیارد تومان اعتبار امسال برای ترانشه‌برداری و تعریض جاده اصلی آزادشهر استان گلستان به شاهرود استان سمنان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آزادشهر، علیرضا ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح تعریض جاده آزادشهر به شاهرود اظهار داشت: با اختصاص 14 میلیارد تومان در سال جاری عملیات ترانشه‌برداری و کوه‌بری محور خوش‌ییلاق با هدف تعریض این محور از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجایی که جاده آزادشهر به شاهرود یکی از محورهای حساس و مهم استان گلستان بوده، عملیات اجرایی آن توسط شرکت راهسازی آستان قدس در حال انجام است.

وی افزود: در سال گذشته از 14 میلیارد تومان بودجه مصوب راه وشهرسازی 7 میلیاردتومان اختصاص و هزینه شد و امسال هم با اختصاص 14 میلیارد تومان دیگر قراره دو‌سوم عملیات به سرانجام برسد.

ابراهیمی گفت: محور آزادشهر - خوش ییلاق از محورهای اصلی و پرتردد استان است که سالانه مسافران زیادی از این طریق وارد استان می شوند.

وی با تاکید بر نقش این محور در توسعه گلستان از مسئولان محلی و کشاورزان و مالکان زمین های حاشیه این پروژه خواست که در اجرای آن همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان اظهار کرد: حوزه انتخابی رامیان و آزادشهر متشکل از 7 شهر بوده و مردم این منطقه دغدغه‌های زیاد دارند اما هنوز با چیزی که در شان آنها باشد فاصله زیادی وجود دارد.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریض جاده کوشکک در گتوند

احمددهقان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت: اعتبارموردنیاز پروژه تعریض جاده کوشکک؛ ۱۳/۵ میلیارد تومان است که ازمحل اعتبارات استانی هزینه شده است.

او می‌گوید: مشخصات فنی پروژه شامل تعریض آسفالتی به طول ۵کیلومتر و عرض۳متر، لکه گیری هندسی مسیرو روکش نهایی بطول ۲/۵ کیلومتر می‌باشد؛ که عرض نهایی مسیر ۹ متر خواهدشد.

دهقان ادامه داد: تعداد ابنیه فنی موجوددرمسیربه تعداد۸دستگاه میباشد؛ که قبلا توسط اداره راهداری شهرستان و سازمان آب و برق خوزستان تعریض شده است، و بیس قسمت تعریضی نیز توسط خیرین شهرستان گتوند تهیه گردیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت: از عموم شهروندان تقاضا داریم؛ باتوجه به عرض کم جاده وفعالیت ماشین آلات راهداری جهت حفظ ایمنی تردد؛ حتی الامکان تااجرای کامل پروژه ازاین مسیر تردد نکنند، و ازمسیر اصلی گتوند-سه راهی گتوند-شوشتر تردد نمایند.

به گفته او از تلاش‌های فرماندار و معاون سیاسی، و معاون عمرانی فرماندار گتوند، مدیرکل کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان خوزستان، معاون راهداری اداره کل راهداری خوزستان، رییس اداره نگهداری راه ها، رییس اداره نگهداری ابنیه فنی، مشاور پروژه، مجموعه مدیریت سازمان آب وبرق خوزستان و خیرین شهرستان گتوند که درشروع اجرای این پروژه اهتمام ویژه داشتند، تشکر و قدردانی نمودند. 

دهقان گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه، رضایتمندی شهروندان عزیز را به دنبال داشته باشد، و باافزایش ایمنی تردد کاربران جاده شاهد کاهش تصادفات باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند