Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علیرضا حاجی پور، رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت گفت: پس از رانش چند هفته گذشته زباله های لندفیل سراوان رشت که با پخش شدن مگس ها در اطراف و همچنین اعتراض اهالی منطقه همراه بود، کار بهسازی، گندزدایی، سمپاشی و اصلاح زباله های رانش شده با جدیت آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون روزانه 2 تا 3 کارگر سمپاش عملیات مقابله با تکثیر مگس و حشرات موذی را با سمپاشی زباله های رانش شده انجام می دهند.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت اعلام کرد:  برای اینکه بتوانیم از وضعیت نامناسب زباله های رانش کرده لندفیل سراوان خارج شویم با به کارگیری 3 بیل مکانیکی و بولدزر تلاش می کنیم تا کار متمراکم کردن و هم سطح کردن زباله های رانش کرده را انجام داده و پس از آن با حمل شن و ماسه به وسیله کامیون ها، کار مخلوط پوش کردن زباله ها را انجام دهیم تا از پرانش آلودگی ها جلوگیری شده و  نگرانی های اهالی منطقه را رفع کنیم.

حاجی پور ضمن قدردانی از صبوری اهالی منطقه تصریح کرد: در تلاشیم با اقداماتی که انجام می شود بتوانیم تا زمان ساخت و بهره برداری از نیروگاه زباله سوز، با کمترین مزاحمت برای اهالی منطقه سراوان عملیات دفن زباله را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ع

 

بهسازی، گندزدایی و سمپاشی زباله های رانش شده لندفیل سراوان در رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید احمد علوی اظهار کرد: در حال حاضر طرح جامع ساماندهی آرامستان‌های شهر تهران توسط شهرداری و شورای شهر تهران تدوین شده که به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: آخرین خبرها درباره احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت

وی ادامه داد: در این طرح تاکید شده تا کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نشود تا چهره شهر بهم نریزد ضمن اینکه در دراز مدت برای سرنوشت آنها تصمیم لازم گرفته می‌شود.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه متولی اجرای ساماندهی آرامستان‌های تهران، سازمان بهشت زهراست، افزود: برای تحقق طرح یاد شده اعتبار لازم نیز در نظر گرفته شده است.

علوی، آرامستان‌ها را هویت شهر خواند و اضافه کرد: هدف از ساماندهی این اماکن آن است تا با وجود همجواری خانه‌های مسکونی با این مکان‌ها، چهره شهر بهم نریزد.

رییس کمیسیون میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اکنون این آرامستان‌ها در برخی مناطق همچون ۱۴، ۱۵، یک، سه، منطقه کن، ده چیذر یا ده ونک وجود دارند و جزیی از شهر تهران شده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227984 برچسب‌ها تهران

دیگر خبرها

  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم