Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری اردبیل گفت: به منظور دستیابی به اهداف کیفی فعالیت آزمایشگاه‌های بخش خصوصی استان اردبیل نظارت و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، موسی کنعان‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه ارتقای کیفیت اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان اردبیل اظهار داشت: به منظور کنترل مستمر کیفیت پروژه‌ها درخواست داریم رونوشت آزمایش‌های انجام یافته در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان به دفتر فنی استانداری ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای نظارت بر فعالیت آزمایشگاه‌های بخش خصوصی و رسیدن به اهداف کیفی، مسوئلیت بازرسی و کنترل این آزمایشگاه‌ها و نیز کارخانه‌های آسفالت استان به شورای فنی استان سپرده شده و فعالیت آزمایشگاه‌های بخش خصوصی استان اردبیل با اهتمام ویژه نظارت و بررسی می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری اردبیل گفت: اجرای مناسب پروژه‌های عمرانی در استان برای ما حائز اهمیت بسیار است چرا که این پروژه‌ها نقش مهمی در دستیابی به اهداف مورد نظر دارند و در صورت اجرای صحیح می‌توانند خروجی‌های بسیار مناسب‌تری داشته باشند.

کنعان‌پور بیان کرد: از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه انتظار داریم برای دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند و ما را در رسیدن به این اهداف رهنمون شوند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با تامین اعتبارات مورد نیاز و کافی تسریع اتمام پروژه‌های در حال اجرا تحقق یابد که این موضوع باید مورد توجه مسئولان شهرستانی و استانی واقع شود و پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم را مبنای کار قرار دهند.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد