Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاجیک درپی شکایت از ریاست سازمان لیگ است.

طرفداری- به دلیل انتشار متن نامه در خصوص نحوه واگذارى باشگاه نفت تهران و استفاده از جملات مجرمانه و تشویش اذهان عمومی، سهامدار و عضو اصلی و دبیر هیات واگذاری باشگاه نفت قصد دارد از رئیس سازمان لیگ برتر شکایت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به دلیل انتشار متن نامه در خصوص نحوه واگذارى باشگاه نفت تهران و استفاده از جملات مجرمانه و تشویش اذهان عمومی، بیژن تاجیک سهامدار و عضو اصلی و دبیر هیات واگذاری باشگاه نفت قصد دارد از رئیس سازمان لیگ برتر شکایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن تاجیک در گفت‌وگو با تائید این خبر گفت:

وقتی دیروز متن نامه‌های منتشر شده در رسانه‌ها را دیدم به وکیلم گفتم که هر چه سریع‌تر از آقاى حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ شکایت کرده و شکایت‌نامه ای را در همین خصوص تنظیم کند. آقایان با این اقدام موجبات تشویش اذهان عمومى را فراهم ساخته‌اند و لذا این اقدام مشمول مواد ٦٩٧ و ٦٩٨ قانون مجازات اسلامى مصوب ١٣٩٢ می‌گردد و اقدامى مجرمانه است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

جناحی که گمان می‌رود پشت حمله مسکو باشد، دولت اسلامی خراسان یا داعش خراسان مستقر در پاکستان و افغانستان است. داعش خراسان مدت‌ها است که از مهاجران و شبه نظامیان کشور‌های آسیای مرکزی یارگیری کرده و آن‌ها را برای حمله در خاک روسیه آموزش داده است.

روسیه به دلیل فعالیت‌های خشن علیه نیرو‌های شبه نظامی در چچن و البته حمایت از بشار اسد در سوریه مورد انتقاد این گروه‌های تندرو قرار دارد.

برخی از کارشناسان معتقدند که داعش خراسان اکنون مسئولیت گرفتن انتقام را برعهده گرفته است. در سپتامبر ۲۰۲۲، داعش خراسان مسئولیت یک حمله در خارج از سفارت روسیه در کابل را بر عهده گرفت که در آن دو کارمند و سه نفر دیگر کشته شدند. سال گذشته، داعش خراسان یک شبکه تبلیغاتی به زبان تاجیکی راه‌اندازی کرد و تلاش‌ها را برای عضوگیری در کشور‌های آسیای مرکزی که این گروه آن‌ها را دست نشاندگان مسکو معرفی می‌کند، افزایش داد.

کانال‌های تلگرامی متعدد به زبان‌های تاجیک، ازبکستان و روسی، تبلیغات داعش را مخابره می‌کنند و از شبه‌نظامیان تاجیک که در حملات در افغانستان، ایران، تاجیکستان و ازبکستان شرکت کرده‌اند، تعریف و تمجید می‌کنند.

علاوه بر این، گروه‌های مرتبط با داعش مسئولیت بیش از ۱۱۰۰ حمله را بر عهده گرفته اند که تنها در ۱۲ ماه گذشته نزدیک به ۵۰۰۰ نفر را در سراسر جهان کشته یا زخمی کرده اند. حمله این حملات در حقیقت به ما گسترش و تهدید مستمر این گروه تروریستی را یادآوری می‌کند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ادعا کرد در سال ۲۰۱۹ ادعا کرد به طور کامل شکست خورده است.

کبیر تانجا از بنیاد تحقیقات آبزرور، یک اندیشکده برجسته هندی، در این باره می‌گوید که داعش «در سایر نقاط جهان به رشد خود ادامه داده است، مناطقی که شاید بیشتر مردم به آن اهمیت زیادی نمی‌دهند». او افزود که ممکن است امروز تهدید داعش کمتر یا کم رمق‌تر به نظر برسد، اما شاخه‌های این گروه در افغانستان، ساحل آفریقا، موزامبیک، و حتی در سوریه به فعالیت‌های خود ادامه داده و حتی در بخش‌هایی از جهان بر عمق این فعالیت افزوده اند.

در روسیه وضع برای مهاجران آمده از کشور‌های آسیای مرکزی در چندماه اخیر بسیار تیره و تار بوده است. بسیاری از مهاجران آسیای مرکزی ماه هاست که با ارعاب پلیس و خطر تحت فشار قرار گرفتن از سوی دولت مرکزی برای پیوستن به جنگ در اوکراین مواجه بوده اند. موقعیت آن‌ها پس از حمله تروریستی بیش از پیش متزلزل شده است.

یک مهاجر تاجیک در مسکو به وب سایت خبری اوراسیا نت گفت: «در طول سال گذشته، وضعیت در روسیه دشوار بوده است. حمله‌های مداوم پلیس به مهاجران ادامه دارد. با شما طوری رفتار می‌کنند که انگار یک جنایتکار هستید. اکنون راه رفتن در خیابان غیرممکن است، همه مراقب شما هستند و از شما دوری می‌کنند. برخی با شما مانند یک سگ رفتار می‌کنند.

مقامات کرملین قول داده اند که مجازات‌های گسترده‌ای را علیه عاملان این حمله تروریستی اعمال کنند. دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهور سابق، که اکنون معاون رئیس شورای امنیت روسیه است، در این باره گفته است: «مظنونان بازداشت شده احتمالا اعدام خواهند شد. اما کشتن همه کسانی که درگیر این جنایت بودند، مهم‌تر است. چه کسی به آن‌ها پول داد، چه کسی با آن‌ها همدردی کرد، چه کسی به آن‌ها کمک کرد. همه را باید مجازات کرد.»

منبع: سایت جماران

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک‌ها
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس