Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@12:26:37 GMT

(تصاویر) آلبوم منحصر به فرد از مصر 140سال قبل

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۱۹۶۳

(تصاویر) آلبوم منحصر به فرد از مصر 140سال قبل

فرارو- دو عکاس یونانی مجموعه‌ای منحصر به فرد از زندگی روزمره و بناهای تاریخی و باستانی مصر در 140 سال قبل عکاسی کرده‌اند.
به گزارش فرارو، برادران "زنگاکی" دو عکاس یونانی بودند که امروزه به خاطر آلبوم عکس منحصر به فردی که در دهه 1870 میلادی از سفر مصر خود برجای گذاشته اند شناخته می شوند. این آلبوم که اطلاعات زیادی درباره آن وجود ندارد در مدت اقامت این دو عکاس یونانی از خرابه های بناهای باستانی و تاریخی مصر، کانال سوئز، رودنیل و زندگی روزمره در قاهره و پورت سعید تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو برادر عکس هایش را با نام C.G  Zangaki امضا می کردند و به بازرگانانی که عازم اروپا بودند می فروختند. آلبومی که تاکنون از عکس های برادران زنگاکی گردآوری شده اطلاعات خوبی درباره کشور مصر در 140 سال قبل در اختیار مورخان قرار می‌دهد.
یک دو زن و یک مرد با مشک آب در قاهره دو زن مصری با لباس سنتی گردشگران در حال دیدن کردن از هرم بزرگ "جیزه" (سمت چپ) مرد حبشی (سمت راست) سرباز قوم "بیچارین" در جنوب مصر کودک و الاغ سرباز قوم "بیچارین" در جنوب مصر سوار بر شتر مردان در ورودی هرم بزرگ "جیزه" (از سمت چپ) مومیایی "ستی یکم" و "رامسس دوم" بازار قدیمی قاهره سلمانی در حال شستشوی سر یک مشتری یک توریست سوار بر شتر دانشجویان در مسجد الازهر قاهره نمایی از شناوربودن یک کشتی در کانال سوئز نمایی از شهر بندری اسکندریه سربازان قوم "بیچارین" سوار بر شتر یک زن و دو کودک با گاری‌ای که پرندگان را حمل می کند. زن ترک با یک قلیان نمایی از رود نیل نمایی از هرم پلکانی "جوزر"

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم

بارش باران موجب لطافت هوا می‌شود. یکی از زیبایی های باران پدیده رنگین کمان است که اغلب بلافاصله پس از بارش ها رخ نمایی می کند و چشم هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از جلوه گری رنگین کمان در آسمان شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری را به نمایش گذاشت.

منبع: حیدری - چهارمحال و بختیاری

بیشتر بخوانید:

جلوه گری رنگین کمان در آسمان شهر زیرآب + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)