Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا- یک فرد نیکوکار داوطلب جمعیت هلال احمر کشور بمناسبت روز دانش آموز و سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر 670قلم ملزومات دانش آموزی شامل لوازم التحریر ، کیف ،کفش و پوشاک بین دانش اموزان مدارس عشایری شهرستان ریگان توزیع کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان دوشنبه در آئین توزیع این ملزومات این اقلام با ارزش ریالی 150میلیون ریال در 12واحد آموزشی در مناطق ظفتک،کوهشاه،دهنه باغ و سلطان دهکن این شهرستان توزیع شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهزاد عارف با اشاره به محرومیت شهرستان ریگان اظهار داشت :بزودی لوازم االتحریر توسط خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر در تمامی مدارس عشایری شهرستان ریگان توزیع خواهد شد .
به گفته عارف خیرین دواطلب جمعیت هلال احمر تاکنون 2واحد آموزشی را در شهرستان ریگان ساخته وتحویل آموزش وپرورش داده اند .
در شهرستان ریگان 24واحد آموزشی کانکسی و چادی وجود دارد که بیش از 240دانش آموز در این واحد های آموزشی مشغول به تحصیل می باشند .
ریگان در 285کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.
خبرنگار : موسی ملائیان ** انتشار : بهنام احمدی *
7442/ 5054

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریف مجیدیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: آموزگاران در این کارگاه‌های آموزشی، روش‌های تدریس روخوانی و روان خوانی، و تدریس مبانی قرآن را فرا گرفتند.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی، تقویت شایستگی‌های حرفه‌ای و اعتقادی آموزگاران مدارس ابتدایی شاهد در درس قرآن، است.

مجیدیان افزود: در این کارگاه‌ها معلمان باروش‌های نوین تدریس قرآن، در بخش‌های روان خوانی و روخوانی دو مدرس برجسته قرآنی آشنا شدند.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌های آموزشی ۴۶ نفر از شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت، ۳۹ نفر از شهر یاسوج و ۲۷ نفر نیز از شهرستان گچساران حضور داشتند.

مجیدیان با بیان اینکه فعالیت‌های تعلیم و تربیت باید به ایثارگری ختم شود، گفت: این کارگاه‌های آموزشی به منظور بررسی شیوه‌های نوین تدریس، چگونگی تکالیف مهارت محور و توانمندسازی آموزگاران دوره‌های ابتدایی برگزار شد و می‌تواند تأثیر به سزایی در روش تدریس آموزگاران و فرایند یاد دهی و یادگیری مطالب درسی دانش آموزان داشته باشد.

وی افزود: در فرایندهای آموزشی، پرورشی و تربیتی دانش آموزان به این بخش باید توجه ویژه و وافر داشت.

کد خبر 6091095

دیگر خبرها

  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت