Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج-ایرنا-مدیر دفتر استاندارد فنی و کنترل تجهیزات شرکت توزیع برق استان البرز گفت: نقشه شماتیک (دیاگرام تک خطی) برای اولین بار در کشور در این استان طراحی و پیاده سازی شد.

عبدالحمید محرابی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام دراجرای عملیاتی سازی سیستم GIS برای کنترل شبکه های توزیع به صورت متمرکز از واحدهای مربوطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این نیاز از ابتدای پیدایش مراکز کنترل شبکه توسط نقشه های شماتیک یا همان نقشه های تک خطی برطرف می شد که البته این نقشه ها معایب زیادی داشته که می توان به مواردی از جمله عدم امکان مشاهده اطلاعات توصیفی با نقشه ها، عدم امکان بروزرسانی سریع در اعمال تغییرات توسعه ای و اعمال مانورهای کلی و جزئی شبکه، از دست رفتن جزئیات به علت محدودیت فضا روی نقشه، عدم کارایی آنها برای نمایش وسیع در مقیاس های بزرگ اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد: هدف از طراحی و پیاده سازی این پروژه مکانیزمی است که بر اساس آن بتوان نقشه های شماتیک شبکه را از سیستم GIS استخراج کرد.
وی بیان داشت: در گام اول ایجاد ماژول شماتیک تمامی نیازها و درخواست های اپراتور مرکز کنترل و کارشناسان کنترل شبکه و همچنین ماموران اکیپ های عملیاتی و کارشناسان بخش های بهره برداری شرکت جمع آوری شده است.
این مسئول افزود:سپس این نیازها بر اساس اولویت در ایجاد ماژول شماتیک پیاده سازی می شود، نقشه های تک خطی می بایست بر اساس آخرین اطلاعات سیستم GIS و با اعمال تمامی تغییرات شبکه و به صورت (کاربر پسند) به متصدی درخواست کننده ارائه شود.
وی در پایان از تلاش تمام دست اندر کاران گروه GIS و شرکت بهینه رسان پارس که در این راستا خدماتی ارزنده ارایه دادند، تشکر و قدردانی کرد.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت هنرمندان در «کودک‌شو» نوروزی +فیلم

به گزارش  گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقه «کودک شو» از فردا شب ۲۹ اسفند با حضور هنرمندان فضایی رقابتی را تدارک دیده است و این هنرمندان در این فضا خاطره دوران کودکی را تجربه می‌کنند.

این مسابقه هر شب ساعت ۲۲ روی انتن شبکه نسیم می‌رود.

هنرمندانی، چون سیاوش چراغی پور، عبدالله روا، سیروس میمنت، نصرالله رادش، حسام نواب صفوی، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام دوست از جمله شرکت کنندگان هستند.

مسابقه «کودک شو» در فصل جدید با اجرای ملیکا شریفی‌نیا سراغ آیتم‌های جدیدی در طراحی بازی‌ها و رقابت‌ها پیش رفته است.

فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با طراحی‌های جدید بازی‌ها از پنج بهمن ماه روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوگانه سازی و ایجاد تفرقه جبهه مؤمن به انقلاب را تهدید می‌کند
  • ویژگی‌ها و مزایای خرید ساعت سیکو اصل
  • رقابت هنرمندان در «کودک‌شو» نوروزی +فیلم
  • نهمین جلسه شورای پژوهش پست بانک ایران، با حضور مدیرعامل برگزار شد
  • تمام دام ها بصورت هوشمند رصد و کنترل می شود
  • مسیر سخت بازی سازی حرفه‌ای
  • نقشه برداری روستا‌ها و شهرک‌های اقماری جهت طراحی خطوط آب و فاضلاب در شیراز
  • ۴۳ هزار مترمربع پیاده رو سازی در منطقه ۱۵+فیلم
  •  داخلی‌سازی ربات‌های تجزیه‌گر پستی
  • بخش خصوصی وارد پایانه‌سازی شود