Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتظار می رود طی هفته آتی، مربی جدید تافی ها معرفی شود.

طرفداری- فرهاد مشیری، سهامدار عمده باشگاه اورتون جلسه ای با سم آلردایس سرمربی با سابقه انگلیسی داشته و گویا در صدد است تا از تعطیلات لیگ بابت بازی های ملی استفاده کرده و بیگ سم را در گودیسون پارک روی کار بیاورد.

تلگراف گزارش می دهد: استیو ولش مدیر ورزشی باشگاه اورتون، یکی از علاقه مندان به سبک کاری آلردایس است و با وجود اهداف بلند مدت تافی ها، ظاهرا روی کار آوردن بیگ سم تصمیمی برای عدم سقوط این به دسته پایین تر در کوتاه مدت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته گزینه های دیگری هم برای جانشینی رونالد کومان مطرح هستند. یکی از این افراد، شان دایچ، سرمربی موفق برنلی است. مارکو سیلوا هم که تازه کار خود را در واتفورد شروع کرده و در دسترس نخواهد بود.

روز گذشته تافی ها با پیروزی 3-2 در زمین واتفورد، خود را از منطقه خطر خارج کردند تا کمی از فشارها کاسته شود. از طرفی باید دید واکنش طرفداران اورتون به علاقه مندی به آلردایس چه خواهد بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، علی دایی این روزها به دور از فوتبال به سر می برد و به گفته خودش قصد ندارد فعلا به فوتبال برگردد. حالا تصویری از علی دایی کنار محسن خلیلی منتشر شده است، محسن خلیلی چند سال است که وظیفه ریاست آکادمی پرسپولیس را برعهده دارد.

محسن خلیلی در سال هایی که بازی می کرد، عنوان آقای گلی را با پیراهن پرسپولیس به دست آورد و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

کد خبر 845118 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • چرا نیکولاس جکسون به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر بود؟
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • محمدعلی بهمنی: تمام شاعری ام مرهون فریدون مشیری است
  • تمام شاعری‌ ام مرهون فریدون مشیری است
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • (ویدئو) خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!