Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی شریف هشتمین دوره‌ «رقابت‌های دفاع و نفوذ در فضای مجازی» را با هدف فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی، دانش و مهارت در زمینه‌ امنیت فضای تبادل اطلاعات و هم‌چنین ارزیابی توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی افراد متخصص در این زمینه برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، هشتمین دوره‌ «رقابت‌های دفاع و نفوذ در فضای مجازی» بهمن ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مجموعه از رقابت‌ها به طور سالانه با تلاش مرکز آپای دانشگاه صنعتی شریف و با اهدافی چون فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی، دانش و مهارت در زمینه‌ امنیت فضای تبادل اطلاعات در سطح کاربران نهایی، متخصصین و مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها فرصت مناسبی برای تیم‌ها و افراد فعال در حوزه‌ امنیت فضای تبادل، جهت ارزیابی توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی خود فراهم آورده است.

همچنین گردهمایی متخصصین و مسئولین این حوزه در خلال اجرای این رقابت نیز با هدف پیوند و آشنایی این افراد با یکدیگر و تبادل دانش، تجربیات و مهارت‌های آن‌ها، هر ساله در آخرین روز از برگزاری رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

هشتمین دوره‌ «رقابت‌های دفاع و نفوذ در فضای مجازی» در چهار محور "طراحی پوستر و کاریکاتورهای ترویجی"، "کارگاه‌های آموزشی و تخصصی"، "ارائه روش‌های خلاقانه در دفاع" و "نفوذ و رقابت فتح پرچم" برگزار می‌شود.

هشتمین دوره‌ رقابت فتح پرچم از ۱۳ تا ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۶ در یک مرحله و به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد. همچنین کارگاه‌های آموزشی این دوره طی روزهای ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود. نمایش پوستر و کاریکاتور نیز طی روزهای ۱۴ تا ۱۸ بهمن ماه و مراسم اختتامیه و اعلام نتایج ۱۸ بهمن ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شریف، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رقابت‌ها به آدرس https://cert.sharif.edu مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کوتاه مدت جریان شناسی با موضوع «جریان‌های دین‌گریز ایران» به همت پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌شود.

این دوره با حضور حجت الاسلام مصطفی اسکندری برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان در این دوره گواهی دریافت خواهند کرد.

زمان برگزاری این دوره طی ۱۲ جلسه در روزهای چهارشنبه شش هفته متوالی برگزار می‌شود.

محل برگزاری قم، بلوار ۱۵ خرداد، نبش کوچه ۴، پژوهشگاه مطالعات تقریبی است.

کد خبر 6087246 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد