Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@02:13:54 GMT

خون شهدا روز به روز دشمن را ذلیل تر می کند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۳۳۰۰

خون شهدا روز به روز دشمن را ذلیل تر می کند

شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: امروز به لطف پرورگار و برکت خون شهدای گرانقدر پرچم جمهوری اسلامی روز به روز برافراشته‌تر می‌شود و دشمن با وجود تهدیدات وتحریم‌ها روز به روز ذلیل‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حجت الاسلام  و المسلمین محمد علی نکونام در مراسم تشییع پیکر مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس گفت: این شهدا که پس از ۲۹ سال و در آستانه اربعین حسینی به زادگاهشان بازگشتند، به ما حیات دوباره و به اربعین معنای دیگر بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسانی که از بودن در کربلای معلی محروم هستند، امروز در محضر این شهدا، عطر و بوی حرم سید الشهدا را با تمام وجود حس می کنند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: ابهت امروز کشور و وحشت دشمن از قدرت جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، مقاومت و ایستادگی زنان و مردان دلیر این سرزمین است.

حجت الاسلام نکونام افزود: امروز به لطف پرورگار و برکت خون شهدای گرانقدر پرچم جمهوری اسلامی روز به روز برافراشته‌تر می‌شود و دشمن با وجود تهدیدات وتحریم‌ها روز به روز ذلیل‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شهدا دلباختگان کوی حسین(ع) و شیفتگان عملی مکتب اسلام هستند و ما امروز امنیت کنونی کشور را مرهون جان‌فشانی و ایثار شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای مرزبان هستیم.

وی با اشاره به اینکه نباید از مکر و هجمه‌های دشمنان غافل شد خاطر نشان کرد: دشمن ما را به مخالفت با ولی فقیه، گناه و سستی در عبادت دعوت می‌کند، پس برای عبد خدا بودن باید مقابل هوای نفسانی ایستاد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس

سردار رونده مشاور و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در یادواره شهدای جهبه مقاومت گرامیداشت شهدای کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهدای مدافع حرم هرمزگان گفت: در عملیات وعده صادق، دنیا با گوشه‌ای از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران آشنا شد.

وی افزود: این عملیات ثابت کرد که توانمندی جمهوری اسلامی ایران از مرز بازدارندگی گذشته است و به مرحله توازن رسیده است.

سردار رونده گفت: در این عملیات از کمک‌های نیروی جان بر کف ارتش استفاده شد.

سرهنگ پاسدار ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس هم گفت: این یادواره برای ایجاد انسجام و همدلی مردم برای مقابله با تهدید‌های دشمنان و حمایت از جبهه مقاومت برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم