Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@06:35:18 GMT

سارقان موتورسیکلت در بوشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۳۴۵۱

به گزارش امتداد نیوز، سرهنگ فرج شجاعی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه شاخص‌های امنیتی شاهد وضعیت مطلوبی در استان بوشهر هستیم و این شاخص‌ها ارتقاء یافته است.

وی از ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و متخلفان خبر داد و اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش وقوع جرایم و همچنین افزایش کشفیات جرایم در سطح استان بوشهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: با اقدامات صورت گرفته طی روز گذشته، سه نفر از سارقان موتورسیکلت در بوشهر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان بوشهر تعداد ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و سه نفر سارق  شناسایی و دستگیر شدند.

شجاعی بیان کرد: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و استفاده از وسایل ایمنی، از رها کردن موتورسیکلت روشن و بدون سرنشین در سطح شهر خودداری کرده و با استفاده از قفل فرمان و خارج کردن سوئیچ از روی موتوسیکلت امکان سرقت وسیله نقلیه را کاهش دهند.

true برچسب ها : بوشهر سرقت فرج شجاعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان

به گفته شهروند خبرنگار ما ۲ سال گذشته کابل مخابرات روستای سالکویه از توابع شهرستان لنگرود به سرقت رفته است و در این مدت اهالی این روستا با قطعی تلفن مواجه هستند. ساکنان این روستا بار‌ها این موضوع را پیگیری کرده اند، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، روستای سالکویه از توابع شهرستان لنگرود استان گیلان است. حدود ۲ سال گذشته کابل مخابرات ۶۰ خانوار سرقت شده است چندین بار به اداره مربوطه مراجعه کردیم، اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است خواهش میکنم به این موضوع رسیدگی شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه