Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@17:14:09 GMT

بهترین هتل قشم را از سایت جاباما رزرو کنید

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۳۸۶۸

بهترین هتل قشم را از سایت جاباما رزرو کنید

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، قشم بزرگترین جزیره‌ی غیرمستقل دنیاست،که سرشار از جاذبه‌های گردشگری است. دره‌های مرموز دارد که نقش فسیل‌ها و طاق‌ها و دهلیزهایآن از آبادی‌ها و شهرهای هزاران سال پیش صحبت می‌کند. این روزها بهترین زمان برای سفر به این جزیره‌ی زیباست. شما می‌توانید با یک برنامه ریزی هوشمندانه برای رزروبهترین هتل های قشم در این موقع از سال اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه‌ی رزرو آنلاین هتل، جاباما،یکی از معتبرترین سامانه‌های رزرو آنلاین هتل در شهرهای مختلف از جمله قشم است.

به گزارش ویرلن؛  شما می‌توانید با مراجعه به این سامانه، اطلاعات هتل‌هایقشم را به تفکیک قیمت، ستاره، امکانات و موقعیت‌شان بررسی کنید. در این سامانه، این امکان به مسافر داده می شود تا بتواند چند هتل را با هم مقایسه و اطلاعات و امکانات‌شان را بررسی کند و به نتیجه‌ی دلخواه خود برای انتخاب اقامتگاه خود برسد.

در این سایت مسافر لیست بلند بالایی از  بهترینهتل‌هایقشمرا مشاهده خواهد کرد و می‌تواند با تعیین ویژگی‌‌ها و مشخصات، این فهرست هتل‌ها را محدود کند و از بین چند گزینه به راحتی هتل مورد نظر خود را پیدا کند. همچنین فیلترهای دیگری بر اساس قیمت، ستاره و درجه‌ی هتل و یانظرات کاربران در سایت جاباما در مورد هتل ها وجود دارد که به مسافر کمک می‌کند تا در انتخاب خود بهتر تصمیم بگیرد.

شما می‌توانید با مراجعه به سامانه‌ی رزرو آنلاین هتل‌های سراسر کشور به آدرس www.jabama.ir، از وضعیت هتل‌های این جزیره‌ی زیبا از جمله هتل خلیج فارس قشم مطلع شوید، آنها را بررسی کنید و هر کدام را متناسب با شرایط خود به صورت آنلاین رزرو کنید و مبلغ را نیز به صورت آنلاین بپردازید.

بلافاصله پس از پرداخت هزینه‌ی رزرو، اقامت نامه (واچر) به ایمیل شما ارسال می‌شود و بعد از آن می‌توانید با خیال آسوده برای مابقی سفر خود برنامه‌ریزی کنید.ارائه‌ی بهترین خدمات از جمله پشتیبانی شایسته به مسافران باعث شده است که این سامانه مرجع موردی اعتمادی برای رزرو هتل شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و افغانستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و افغانستان امروز _پنجشنبه سی فروردین_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و افغانستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - افغانستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745670

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الفیحا + پخش آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۳۱ ‌فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رم و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین