Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - ایرنا - معاون نظارت بر تاکسی‌رانی و حمل و نقل بار همدان گفت: برای نخستین بار و براساس توافق صورت گرفته با سازمان تامین اجتماعی، از این پس هزینه های استراحت پزشکی به رانندگان خودروهای عمومی درون شهری همدان شامل تاکسی و حمل و نقل بار و کالا پرداخت می شود.

مهران حاجیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این توافق انجام شده ویژه تاکسیرانان و رانندگان خودروهای عمومی درون شهری تاکسی و حمل ونقل بار و کالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: براین اساس رانندگان زیرپوشش این سازمان که بنا به دلایل مختلف سانحه رانندگی ، عمل جراحی و یا دچار بیماری خاص شوند، می توانند گواهی استراحت پزشکی خود را به ترتیب با تایید پزشک مربوطه و سازمان تاکسرانی به شعبه تامین اجتماعی همدان ارائه دهند.
وی بیان کرد: این اقدام حمایتی در راستای تامین هزینه های بیمه استعلاجی رانندگان صورت گرفته است.
حاجیان خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی انجام شده، رانندگان حوزه بار و کالا برای دریافت هزینه بیمه پزشکی خود به شعبه 2 تامین اجتماعی واقع در میدان امام زاده عبدالله شهر همدان و راننده های تاکسی به شعبه یک تامین اجتماعی واقع در سیزده خانه همدان مراجعه کنند.
معاون نظارت بر تاکسی‌رانی و حمل و نقل بار همدان تاکید کرد: این امکانات تنها برای رانندگانی امکان اجرا دارد که دارای پروانه اشتغال و بهره برداری هستند.
وی یادآور شد: از این پس نیز تمامی خدمات رفاهی و تسهیلاتی رانندگان خودروهای زیر مجموعه این معاونت نیز منوط به ارائه پروانه اشتغال و بهره برداری است.
در حال حاضر چهار هزار و 600 راننده و سه هزار و 424 تاکسی درون شهری در همدان فعالیت دارند و هشت هزار راننده همدانی دارای کارت شهری هستند.
همچنین 6 هزار و 400 راننده در بخش بار و کالا و یک هزار و 200 راننده سرویس مدارس زیرپوشش معاون نظارت بر تاکسی‌رانی و حمل و نقل بار همدان اشتغال دارند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی