Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:46:35 GMT

رونمایی از پوشش سفیران سلامت در آبادان

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۵۹۰۷

رونمایی از پوشش سفیران سلامت در آبادان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛پوشش سفیران سلامت شامل پیراهن و کلاه به رنگ سفید و بنفش است که بر روی آن لوگوی سفیران سلامت آموزش و پرورش آبادان درج شده است.

سفیران سلامت، وظایفی چون  توانمند سازی دانش آموزان در زمینه های سبک زندگی ایرانی - اسلامی، حفظ پاکیزگی محیط اطراف،  ورزش و  فواید آن و برنامه ریزی برای کارهای روزمره را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا در آبادان ده درصد دانش آموزان هر مدرسه را سفیران سلامت تشکیل می دهند که در زمینه ترویج اصول اساسی بهداشت و سلامت با مربیان  و رابطان بهداشت همکاری می کنند.

54 هزار دانش آموز در آبادان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/د

از پوشش سفیران سلامت  رونمایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، شش محصول شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و علی خیرالدین مشاور وزیر علوم رونمایی شد.

این شش محصول فناورانه شامل هیتر استیر دیجیتال پیشرفته با کنترل فازی شرکت دانش بنیان در زمینه تولید تخصصی انواع تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و همزن‌های آزمایشگاهی، ابرجاذب پالاسیل (گرید روغن)، هواساز دومرحله ای، گالینگور سنتی و مینی بوس بین شهری هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه رونمایی از محصولات فناورانه از دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بازدید و با پژوهشگران و فناوران استان سمنان گفت‌وگو کرد.

کد خبر 6081972

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه