Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-19@02:47:11 GMT

وقتی شادی گل به سبک مسی جنجال ساز شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۶۱۵۱

وقتی شادی گل به سبک مسی جنجال ساز شد (عکس)

نبیل فکیر، ستاره باشگاه لیون به دلیل نوع خاص شادی گلش در بازی برابر سنت اتین باعث جنجالی شدن بازی و هجوم هواداران به زمین شد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دیدار تیم های سنت اتین و لیون که به دربی رودانو معروف است، با برتری 0-5 لیون به اتمام رسید اما این مسابقه حاشیه های فراوانی داشت.

بازی در دقیقه 85 به دلیل هجوم دسته ای از هواداران سنت اتین به زمین نیمه تمام ماند و سپس با دخالت پلیس و آرام تر شدن اوضاع، بازی از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت هجوم هواداران سنت اتین به زمین به شادی گل جنجالی نبیل فکیر ارتباط داشت. فکیر پس از زدن گل پنجم لیون، با بیرون آوردن پیراهنش و نشان دادن آن به هواداران سنت اتین باعث تحریک آنها شد؛ شادی گلی به سبک شادی گل مسی در ال کلاسیکوی چند ماه پیش.

 

 

 

 

 

منبع: ورزش 3

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال کفش مرموز پرزیدنت آمریکا برای جلوگیری از زمین خوردن! +تصویر

جدیدترین کفش‌های بایدن بحث‌های جدیدی را درباره سلامتی و وضعیت جسمانی او باز و برخی گمانه‌زنی‌ها را برای جلوگیری از سقوط رئیس‌جمهور آمریکا مطرح کرده است.

به گزارش خبرآنلاین رسانه‌های نزدیک به جمهوری‌خواهان با اشاره به کفش‌های جدید «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا می‌گویند مشاوران، «او را مجبور می‌کنند که یک جفت کفش ورزشی جدید بپوشد، زیرا او خیلی سفر می‌کند».

ناظران کفش‌ها را به «لنگر قایق» و «اسکله» تشبیه کرده‌اند، اما گزارش‌ها نشان می‌دهند کفش‌های جدید رئیس‌جمهور آمریکا در واقع «کفش‌های کتانی سبک زندگی» هستند که توسط برند کفش هوکا ساخته می‌شوند.

به گزارش ایسنا رسانه «اینساید ادیشن» در گزارشی گفته است که این کفش‌ها «برای حداکثر راحتی و پشتیبانی در هنگام پیاده‌روی طراحی شده‌اند.»

در این گزارش آمده است که کفش خاص بایدن «هوکا ترانسپورت» نام دارد، کفشی که «کفی پهن» دارد که «بدون شک برای ثبات عالی است».

این رسانه نوشت رئیس‌جمهور آمریکا که «سابقه سکندری خوردن دارد» اما این کفش «بسیار راحت» است و حس «راه رفتن روی هوا» را دارد. این کفش دارای مهر تایید انجمن پزشکی پا آمریکا به دلیل مفید بودن برای سلامت پاست.

بایدن به عنوان رئیس جمهور چندین بار در انظار عمومی زمین خورده و تقریباً تعادل خود را از دست داده است که آخرین نمونه آن زمانی بود که ماه گذشته از پله‌ها برای سوار شدن به هواپیمای مخصوص ریاست‌جمهوری موسوم به «ایر فورس وان» بالا رفت.

در آن حادثه، بایدن قبل از ادامه صعود توانست خود را روی نرده نگه دارد. تیم کاخ سفید مجبور شده تا از پله‌های کوتاه‌تری برای این هواپیما استفاده کند که به او اجازه می‌دهد راحت‌تر از آن‌ها بالا برود.

نیویورک تایمز هم نوشت سرویس مخفی آمریکا اکنون هنگامی که بایدن از هواپیما پیاده می‌شود، یک مامور را در پایین پله‌ها قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • جنجال کفش مرموز پرزیدنت آمریکا برای جلوگیری از زمین خوردن! +تصویر
  • جریمه مالی سیاوش یزدانی برای تحریک الهلالی‌ها
  • جنجال در سوپرلیگ ترکیه؛ هجوم طرفداران ترابزون سپور به زمین و درگیری با بازیکنان فنرباحچه / فیلم
  • هجوم طرفداران ترابزون سپور به زمین و درگیری با بازیکنان فنرباحچه
  • می‌خواهم بدترین شب فوتبالی ژوائو را ببینم
  • علت شادی گل جنجالی مارادونا مقابل یونان چه بود؟
  • واکنش جدید یحیی به جنجالی‌ترین بازیکن پرسپولیس
  • توضیح جدید در مورد جنجالی‌ترین بازیکن پرسپولیس
  • جنجال و هیاهو در دربی از این بازیکن شروع شد (عکس)
  • قائدرحمتی: تا پایان فصل حمایت کنید