Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-30@08:59:34 GMT

خوانندگی بازیکن جدید استقلال+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۷۸۸۱

خوانندگی بازیکن جدید استقلال+تصاویر

به گزارش"۱۱نیوز"؛ تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد. بجز بازیکنان ملی‌پوش تمامی بازیکنان در محل تمرین حضور داشتند.
* پیش از شروع تمرین وینفرد شفر از آنالیزور استقلال مهدی خانبان خواست تا با بازبینی فیلم دربی ۸۵ تمامی صحنه‌های مربوط به دریافت اخطارهای بازیکنان استقلال و پرسپولیس را به همراه صحنه‌هایی که منجر به پرتاب اشیاء توسط تماشاگران دو تیم صورت گرفته خارج کرده و در اختیار وی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* بهنام برزای هافبک جدید تیم استقلال در محل تمرین این تیم حاضر شد و مورد استقبال همبازیانش قرار گرفت. برزای امروز با پیراهن شماره ۳۱ در تمرین شرکت کرد که وقتی از او سئوال شد چرا ۳۱ پوشیده است، گفت: این لباس فقط مربوط به امید است و شماره‌ام ۷۷ خواهد بود.
* پیش از شروع تمرین بازیکنان تیم استقلال دور هم جمع شده و در این لحظه از بهنام برزای خواستند که او آواز بخواند. بازیکن جدید آبی‌پوشان هم مشغول خواندن یک شعر شد که هنوز خوانندگی وی آغاز نشده استقلالی‌ها یکصدا به حرکت وی خندیدند! سپس بازیکنان برای بهنام برزای دست زدند و شفر هم به وی خوش‌آمد گفت. شفر در همان دقایق ابتدایی تمرین با بازیکنان صحبت کرد و خطاب به آنها گفت ما راهی در پیش گرفته‌ایم که رو به موفقیت است و باید قوی باشیم، خوب تمرین می‌کنیم تا در جریان مسابقات خوب باشیم. اگر شرایط فراهم شود به اردو هم خواهیم رفت.
* بعد از صحبت‌های شفر بازیکنان در گروه‌های مختلف کار تاکتیکی انجام دادند و مهمترین آیتم تمرین امروز به ۲ دسته شدن استقلالی‌ها بر می‌گشت. از یک طرف مهاجمان و هافبک‌ها زیر نظر شفر در ۲ گروه صورتی و آبی فوتبال با دروازه‌های کوچک را انجام دادند و از طرف دیگر مدافعان و هافبک‌های دفاعی در قالب ۲ تیم زرد و آبی زیر نظر طاهری تمرین کردند.
* در اواسط تمرین امروز مؤسسه خیریه‌ای با تهیه تعدادی توپ خواستار امضای بازیکنان روی آنها شد و با توجه به اینکه تمرین استقلالی‌ها آغاز شده بود خسرو حیدری از شفر اجازه گرفت و توپ‌های مربوطه را امضاء کرد.
* در حاشیه تمرین امروز مهدی رحمتی از ناحیه عضله پا احساس ناراحتی کرد که پزشک استقلال بالای سر این بازیکن حاضر شد اما مصدومیت این بازیکن جدی نبود و رحمتی به تمرین خود ادامه داد.
* فرشید اسماعیلی، سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، میلاد زکی‌پور ۴ بازیکنی بودند که امروز در برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شرکت کردند. روز گذشته شفر تنها تمرین ریکاوری را برای این نفرات در نظر گرفته بود.
* پسر سرور جباروف هافبک ازبک استقلال امروز در محل تمرین حضور داشت که خبرنگاران حاضر در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی با شوخی اعلام می‌کردند وی بازیکن آینده استقلال است.
* آیتم پایانی تمرین امروز استقلال فوتبال درون تیمی با دروازه‌های بزرگ بود که البته زیر نور انجام شد.
* نصرالله عبدالهی به دلیل درگذشت یکی از اقوامش در محل تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت.
* محمد نوازی میهمان ویژه تمرین امروز استقلال بود و با حضور در محل تمرین، از نزدیک تمرینات آبی پوشان را نظاره کرد.
تیم فوتبال استقلال به احتمال فراوان طی روزهای آینده راهی اردوی یک هفته‌ای خواهد شد تا روز ۲۹ آبان‌ماه در مشهد به مصاف سیاه‌جامگان برود.













برچسب ها: استقلال ، ۱۱نیوز ، بهنام برزای ، گزارش تمرین استقلال ، خوانندگی بازیکن جدید استقلال

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تمرین تیم فوتبال سپاهان عصر روز یکشنبه در مجموعه باغ فردوس برگزار شد و در حاشیه این تمرین محمد کریمی و پیام نیازمند به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم سپاهان به نمایندگی از سایر بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، تشرف او به دین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

دیگر خبرها

  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص