Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن علی‌اکبری گفت: «نفوذ» با روایتی از دوران به ثمر نشستن انقلاب اسلامی در 30 قسمت نوشته شده و ساخت آن را طوری پیش می‌بریم که از شب اول بهمن‌ماه سال 97 روی آنتن باشد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی آنا، جواد شمقدری چندسالی است که تولید سریال تلویزیونی «انقلاب دوم» را در دستور کار گذاشته با اینحال به دلایلی که شاید بلاتکلیفی تهیه‌کننده بوده باشد، خبرهایی مبنی بر ساختش شنیده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال هم‌اکنون محسن علی‌اکبری، تهیه تازه‌ترین پروژه جواد شمقدری را به دست گرفته و بزودی نیز کلید خواهد خورد.

چنانکه علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در این رابطه عنوان کرد: دوماهی می‌شود که تهیه‌کنندگی سریال جدید جواد شمقدری به بنده سپرده شده است؛ سریالی که قبلا قرار بود با عنوان «انقلاب دوم» ساخته شود اما با بازنویسی مجدد به «نفوذ» تغییر نام داده است.

وی درباره دلیل جدایی محمد خزاعی از تهیه‎کنندگی این مجموعه گفت: آقای خزاعی به دلیل گرفتاری در برخی پروژه‌های دیگر از سریال جدا شد. فعلا هم وارد پیش‌تولید جدی کار شده‌ایم.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه فیلمنامه دوباره توسط مهدی ارگانی بازنویسی مجدد شده، اضافه کرد: طبق برنامه پیش می‌رویم و مشکل خاصی برای ساخت «نفوذ» وجود ندارد. هم‌اکنون هم در مرحله انتخاب بازیگر و دکورسازی این مجموعه هستیم.

علی‌اکبری اشاره داشت: ماکت دکورهای سریال آماده شده و اواسط دی‌ماه «نفوذ» را کلید خواهیم زد و تصویربرداری را بطور جدی پگیری می‌کنیم.

وی درباره اینکه مشکلات بودجه تا چه میزان ممکن است این نوع تولیدات را دچار مشکل کند، به آنا گفت: روند ساخت این سریال تا قبل از اینکه تهیه آن برعهده من گذاشته شود، به دلیل برخی مشکلات طولانی و متوقف شده بود. در عین اینکه به هرحال مشکلات بودجه را خیلی از پروژه‌های در دست ساخت سازمان صداوسیما هم دارند و ما نیز مستثنی نیستم اما فکر نمی‌کنم خیلی در ساخت «نفوذ» کمبود بودجه گروه ما را تحت فشار بگذارد.

این تهیه‌کننده، سریال «نفوذ» را از تولیدات مرکز سیما فیلم دانست و گفت: فعلا شبکه خاصی برای پخش این سریال در نظر گرفته نشده است. سریال با حمایت سیمافیلم تولید خواهد شد تا برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما آماده شود.

محسن علی‌اکبری اعلام کرد: «نفوذ» در 30 قسمت نوشته شده و شخصا متعهد شده‌ام که ساخت آن را طوری پیش ببرم که از شب اول بهمن‌ماه سال 97 روی آنتن باشد. این سریال روایتی از سال‌های 57 و دوران به ثمر نشستن انقلاب اسلامی دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت: با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود: پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری، برنامه‌ای و امکاناتی شکل بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • «غریبه» اولین عاشقانه پلیسی تلویزیون/ شرایط ساخت «افعی تهران ۲»