Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق گفت: پیاده‌روی اربعین باید به‌گونه‌ای مدیریت شود که سبب معرفت افزایی، اتحاد و انسجام ملت‌ها شود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام نجف نجفی روحانی در جمع مسئولان موکب های ایرانی در کربلا، ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط مدیران موکب ها، اظهار کرد: فعالیت شما بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید در عتبات عالیات به گونه ای عمل کنیم که هم مردم عراق ما را از خود بدانند و هم امام حسین(ع) به وجود ما مباهات کند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به بازدید های انجام شده، گفت: جلوه های زیبایی از برگزاری مرتب نماز جماعت، سخنرانی و مداحی، بیان مسائل شرعی، روایتگری مصور و حلقه های معرفتی در موکب ها مشاهده می شود.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات انس با قرآن، تکریم مردم عراق، ارتباط با مواکب عراقی، برخورد کریمانه با زائران، تواضع نسبت به یکدیگر و رفع کدورت های احتمالی، جلوگیری از اسراف و نظافت موکب ها از دیگر جلوه هایی بود که در این بازدیدها مشاهده شد.

حجت‌الاسلام نجفی روحانی به کمک های مردمی از سوی اهل سنت و برخی از مسیحیان اشاره و اظهار کرد: رسالت ما بسیار سنگین و خطیر است، زیرا اربعین باید به گونه ای مدیریت شود که سبب معرفت افزایی و بصیرت آفرینی، انسجام و اتحاد بین همه محبان اهل بیت باشد.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که می فرماید خداوند به زائر امام حسین(ع) مباهات می کند، گفت: خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) اجر بسیار زیادی دارد و باید قدر این نعمت و افتخار بزرگ را دانست.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق روایتگری مصور را برنامه ای جذاب عنوان کرد و افزود: این برنامه می تواند درس ها و عبرت های نهضت عاشورا را به صورت سمعی و بصری به زائران منتقل کند، بدون اینکه خسته کننده و ملال آور باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر؛ اکبر محمدی در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، با اشاره به وضعیت تورم و اشتغال در استان و شهر سنندج، اظهار کرد: نرخ تورم شهر سنندج و در کل استان کردستان موضوع ریشه‌ای و عمیق است، البته تورم ماهانه از مهرتا اسفند ماه سال گذشته کاهشی بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای کسب درآمد پایدار در شهرداری‌های استان تاکید کرد و افزود: در زمینه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها بر اساس چارچوب‌ها و قوانین مساعدت خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید به سمت درآمد پایدار حرکت کنند و به اعتبارات و بودجه دولتی وابسته نباشند، گفت: توزیع هدفمند اعتبارات در قالب چارچوب‌های قانونی اولویت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بیان داشت: در دو سال اخیر ارقام خوبی به شهرداری‌ها از محل اعتبارات عمرانی استان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به درآمدهای پایدار و مستمر به عنوان اصلی‌ترین نیاز شهرداری‌ها در استان باید مورد توجه قرار گیرد چرا که معتقدیم ایجاد ظرفیت لازم برای درآمد پایدار شهرداری‌ها به ویژه شهرداری مرکز استان ضروری است و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این راستا آماده همکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در پایان گفت: آلایندگی زیست محیطی کارخانه پتروشیمی باید بررسی شود و در این راستا دستگاه‌های متولی نیز باید پاسخگو باشند.

کد خبر 6095126

دیگر خبرها

  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین