Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی روز دوشنبه ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ کاووس محمدی افزود: راننده خودرو یاد شده که فردی میانسال است، مدعی است که متوفی را از پارک خلدبرین شیراز برای رساندن به مقصد سوار کرد اما پس از مدت زمان اندکی از پیمودن مسیر متوجه فوت او شد و از ترس قانون او را در منطقه هفت برم دفن کرده و برای اعتراف به اشتباه خود به پلیس مراجعه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی بیان کرد: متعاقب آن پلیس و نیروهای آتش نشانی با راهنمایی راننده مسافر بر، جسد متوفی را از زیر خاک بیرون آوردند و برای مشخص شدن چگونگی ماجرا و علت مرگ، به پزشکی قانونی تحویل دادند.
محمدی گفت: درصورت درست بودن ادعای راننده، به لحاظ اخلاقی، انسانی و قانونی او موظف بود که مسافر را در کمترین زمان ممکن به یک مرکز درمانی انتقال دهد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: بدون تردید ترس ازقانون تنها متوجه خطاکاران است و فرد بی گناه نه تنها تحت پیگرد پلیس قرار نخواهد گرفت بلکه در جای خود از او تقدیر می شود.
محمدی بیان کرد: در صورت مواجه شدن با وضعیتی که فردی دچار ایست قلبی و یا هر مشکل دیگری شده اگر او به مراکز درمانی انتقال داده شود چه بسا جان خود را از دست ندهد اما بی رحمانه ترین شیوه برخورد با موضوع مانند این پرونده است که فرد به تشخیص کاملا اشتباه خود، جنازه را سر به نیست و همه سرنخ های پلیس را دچار انحراف و مشکل کند.
وی، به پیامدهای ناگوار استفاده بانوان از خودروهای مسافر بر شخصی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بارها شاهد وقوع جرائمی در این زمینه هستیم به همین سبب از خانواده ها و شهروندان درخواست می کنیم برای سفرهای درون و برون شهری، در انتخاب وسیله نقلیه، دقت و حساسیت بیشتری داشته باشند و همچنین کودکان و نوجوانان خود را در این مورد آگاه کنند.
منطقه دشت برم در 55 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
7368 /6118
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر

ایستگاه میرزای شیرازی یکی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو شهر تهران است که در خیابان شهید بهشتی و تقاطع میرزای شیرازی واقع شده است. روزانه مسافران بسیاری از طریق این ایستگاه به نقاط دیگر شهر سفر می‌کنند، اما به گفته شهروندخبرنگار ما این خط مترو با توجه به ازدحام جمعیت فقط یک خروجی دارد.

وی با ارسال تصاویر این مشکل را به تصویر کشید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

تصویری از ازدحام جمعیت در ایستگاه تاکسی میدان صنعت

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)