Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلاون بیلیچ در حالی از هدایت چکش ها برکنار شد که موفق ترین مربی تاریخ این باشگاه در لیگ برتر است. 

طرفداری - وست هم در 11 بازی این فصل لیگ برتر تنها دو پیروزی کسب کرده تا در معرض سقوط به چمپیونشیپ قرار بگیرد. بدین ترتیب اسلاون بیلیچ امروز از هدایت این تیم برکنار شد. 

با این حال، به گزارش یورو اسپورت، در دو فصل کاملی که بیلیچ هدایت وست هم را به عهده داشت، عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین هشت مربی دائمی که وست هم در لیگ برتر داشته، بیلیچ بهترین درصد پیروزی در بازی ها را داشته است. او در 87 بازی هدایت چکش ها را به عهده داشت و 116 امتیاز کسب کرد. امتیازهای او از 30 پیروزی و 26 تساوی به دست آمده است و او به طور میانگین در هر بازی 1.33 امتیاز به دست آورده است. 

این آمار باعث می شود عملکرد آماری او بهتر از مربیانی مانند آلان کوربیشلی (1.32) و هری ردنپ (1.31) باشد. وست هم همچنین تحت هدایت بیلیچ در هر مسابقه، به طور میانگین 1.41 گل به ثمر رساند و سرمربی کروات از این بابت هم با اختلاف بهتر از ردنپ (1.20) بوده است. 

با این حال عملکرد تیم او در خط دفاعی جالب نبوده است. آنها به طور میانگین در هر بازی 1.59 گل دریافت کرده اند و از این بابت تنها گرانت (1.81) آمار بدتری داشته است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏