Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش المیادین، "انور قرقاش"، وزیر مشاور در امور خارجه امارات، در اظهاراتی مدعی شد که جنبش انصارالله یمن، راه حل سیاسی را نپذیرفته است و این امر نشان می‌دهد که دیگر نباید انعطافی در قبال این جنبش نشان داد.

وی افزود: ما با خطر تبدیل شدن جنبش انصارالله به یک حزب‌الله جدید مواجه هستیم.

قرقاش با اشاره به حمله بالستیکی ارتش یمن به یک فرودگاه در ریاض گفت که حمله موشکی انصارالله به ریاض، نشان می‌دهد که بررسی پرونده موشک‌های بالستیک ایران باید در اولویت قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزیر اماراتی در ادامه ادعاهایش افزود: ما هرگز قبول نمی‌کنیم که با خطر برنامه موشک‌های بالستیک ایران و انصارالله مواجه باشیم.

وی گفت که مواضع کشورهای عربی خلیج فارس در قبال خطر ایران و عملیات انصارالله، باید تقویت شود.

پیش این عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی، ضمن متهم کردن ایران به اقدامات خصمانه، گفت: عربستان هرگز اجازه به هدف قرار گرفتن امنیت خود را نمی‌دهد و حق واکنش در زمان مناسب به رفتارهای نظام ایران را برای خود محفوظ می‌داند.

وی مدعی شد که دخالت‌های ایران به ضرر امنیت کشورهای همسایه است و امنیت و صلح بین‌المللی را تهدید می‌کند.

الجبیر در ادامه ادعاهایش، ایران را به تروریسم متهم کرد و گفت: تروریسم ایرانی با به مخاطره انداختن امنیت دیگر کشورها، کشتار کودکان و نقض قوانین بین المللی ادامه دارد.

این در حالی است که ائتلاف متجاوز سعودی صبح دوشنبه در بیانیه‌ای مدعی شد که ایران، نیروهای انصارالله را به موشک‌های بالستیک مجهز کرده و این اقدام ایران تجاوزی مستقیم به عربستان به‌شمار می‌رود و امنیت و صلح بین‌المللی در منطقه و جهان را هدف قرار می‌دهد و به‌منزله نقض آشکار قطعنامه‌های شورای امنیت است.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شنبه‌شب اعلام کرد که یک فروند موشک بالستیک دوربرد از نوع «برکان‌اچ2» به‌سمت فرودگاه بین‌المللی ملک خالد ریاض پایتخت عربستان شلیک کرد.

تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل غزه را نابود کنید | از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم

به ژزارش همشهری آنلاین، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اسرائیل این خواسته را شامگاه (پنجشنبه) با انتشار چند پیام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) مطرح کرد.

وزیر دارایی اسرائیل نوشت: «زمان آن رسیده که موساد آنچه را آموزش دیده -حذف سران حماس در سراسر جهان و نه مذاکره غیرمسئولانه که به امنیت اسرائیل ضربه می‌زند- انجام دهد.»

منابع اسرائیلی می‌گویند اسموتریچ این اظهارات را بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره طرح تل‌آویو برای تبادل اسرا با حماس بیان کرده است.

وزیر دارایی اسرائیل در ادامه هرگونه مذاکره با حماس را در کرد و گفت: «از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم.»

بزالل اسموتریچ در عین حال خواست حمله به رفح (جنوب نوار غزه) «با تمام سرعت و با قدرت هر چه تمام انجام شود و این روند در سراسر نوار [غزه] ادامه یابد تا این منطقه به طور کامل ویران شود.»

او در این باره گفت: «این برای امنیت اسرائیل ضروری است و همچنین این تنها شانس بازگردانی ربوده‌شدگان است. وقت تلف کردن و سرگشتی دیگر بس است.»

کد خبر 847224 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • شکست ادعای موشک‌های فتوشاپی با حمله وعده صادق
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • کل غزه را نابود کنید | از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل