Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سلامت و پزشکی بی باک؛ بخش مهمترین عناوین:


کرمانشاه- کلینیک جامع فوق تخصصی بوستان و دستگاه رادیوتراپی در کرمانشاه که از مصوبات سفر رهبری است، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، دقایقی پیش طی مراسمی با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلینیک جامع تخصصی و فوق تخصصی «بوستان» نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کلینیک با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع با داشتن ۸۰ مطب تخصصی ساخته شده است.

به گزارش مهر، درحالی که مصوبه و اعتبارات این پروژه از محل مصوبات سفر رهبر انقلاب در سال ۹۰ به کرمانشاه است اما به شکلی بحث برانگیز اشاره ای به این موضوع نشد و مطرح کردن آن با عنوان رهاورد تدبیر و امید در آستانه انتخابات مورد اعتراض برخی از خبرنگاران قرار گرفت.

افتتاح مرکز آزمون الکترونیک

همچنین مرکز آزمون الکترونیک دانشکده پزشکی کرمانشاه با اعتبار هفت میلیارد ریال افتتاح شد.

مرکز آزمون الکترونیک دانشکده پزشکی کرمانشاه بااعتبار ۷ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع احداث شده و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه دستگاه دوم رادیوتراپی بیمارستان امام رضا علیه السلام در کرمانشاه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رونمایی شد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه تخصصی باستان‌شناختی ریتون و آبریزهای سفالی افتتاح شد

ایسنا/سمنان مدیر پایگاه ملی بافت تاریخی سمنان از افتتاح نمایشگاه تخصصی باستان‌شناختی ریتون و آبریزهای سفالی خبر داد.

مرتضی امیرجان ۲۸ اسفندماه اظهار کرد: به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ نمایشگاه تخصصی باستان‌شناختی ریتون و آبریزهای سفالی توسط مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افتتاح شد.

مدیر پایگاه ملی بافت تاریخی سمنان افزود: در این نمایشگاه بیش از ۳۹ مجموعه ریتون و آبریزهای سفالی از دوره‌های پیش‌ازتاریخ، دوران تاریخی و دوران اسلام به نمایش گذاشته‌شده است.

 امیرجان با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی باستان‌شناختی ریتون و آبریزهای سفالی توسط پایگاه ملی بافت تاریخی سمنان و با همکاری ستاد خدمات سفر استان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان در حال برگزاری است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز پنجشنبه ۱۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ عصر از نمایشگاه تخصصی باستان‌شناختی ریتون و آبریزهای سفالی در موزه پهنه سمنان بازدید نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد
  • نمایشگاه تخصصی باستان‌شناختی ریتون و آبریزهای سفالی افتتاح شد
  • بهره برداری از بوستان دانشجو در بندرعباس
  • توسعه خدمات دندان‌پزشکی دولتی در بیمارستان‌های دولتی زاهدان
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضیان تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد
  • اسلامی : ۵ کلینیک زخم با فناوری پلاسمای ۱۰۰ در سال آینده افتتاح می‌شود + فیلم
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد
  • جذب ۱۲ میلیارد وام دانشجویی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ تهران آماده بهره‌برداری شد