Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@01:37:17 GMT

منصور هادی اجازه خروج از عربستان را ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۱۰۶۳

منصور هادی اجازه خروج از عربستان را ندارد

عربستان اجازه نمی دهد «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن ریاض را ترک کند و به عدن بازگردد.

منابع یمنی به خبرگزاری اسوشیتد پرس گفته اند که علاوه بر هادی اعضای خانواده و اعضای کابینه دولت مستعفی یمن هم حق خروج از ریاض را ندارد.

بر اساس این خبر این اقدام در راستای جلب رضایت امارات صورت گرفته که در قالب ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در عدن حضور دارد و مخالف وجود هادی در این شهر است با این حال عربستان ادعا می کند که این تصمیم برای حفظ امنیت هادی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ماه پیش «توکل کرمان» فعال یمنی و برنده جایزه صلح نوبل گفته بود که ائتلاف سعودی، هادی را از عربستان ممنوع الخروج کرده است و او در بازداشت خانگی به سر می برد.

حدود دو ماه پیش نیز گزارش های رسانه ای حکایت داشت، امارات که در قالب ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان از مخالفان بازگشت هادی به عدن است.

اقدامات تنش زای امارات در جنوب یمن گمانه های زیادی را درباره تلاش این کشور برای تبدیل کردن جنوب یمن به یک منطقه تحت اشغال ابوظبی به میان آورده است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تماشاگران دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس انتظار سوت پایان این مسابقه را می‌کشیدند، شروین بزرگ با یک ضربه تماشایی اجازه نداد کار شاگردان مجتبی حسینی در نود دقیقه تمام شود.

بزرگ که در دقیقه 78 به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود، روی یک توپ بلند داخل محوطه جریمه به خوبی بدن خود را جلوی مدافع پرسپولیس قرار داد تا توپ جلویش به زمین بخورد، اولین ضربه او برای بالا آوردن توپ بود و در حالی که همگان تصور می‌کردند او توپ را پاس بدهد، اما تصمیم به ضربه زدن گرفت.

ویدئو: 331098

یار تعویضی آلومینیوم با یک والی تماشایی توپ را به کنج دروازه پرسپولیس فرستاد و باعث شد تا کاری از دست رفیعی گلر جوان سرخ‌پوشان هم برنیاید و او فقط مسیر توپ را دنبال کند.

تعویض طلایی مجتبی حسینی با این گل زیبا اجازه نداد که تیمش در 90 دقیقه بازنده شود و بازی را به وقت‌های اضافی برد تا یک شادی بزرگ برای اراکی‌ها به ارمغان بیاید.

دیگر خبرها

  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • سکانس‌هایی از فیلم ممیرو
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است