Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعداد زیادی از مرزبانان کشورمان در مرزهای آذربایجان غربی در درگیری با گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسیدند تا جان و ناموس هموطنانشان به خطر نیفتد.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

کلیپی واقعی از لحظات درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی پژاک در مرزهای آذربایجان‌غربی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه یک سازمان مردم نهاد به یاد دختر کاپشن صورتی

به گزارش خبرگزاری مهر، «نهاد آسیب دیدگان اجتماعی» که یک سازمان‌های مردم نهاد ایرانی است، بیانیه‌ای در محکومیت اقدام تروریستی در ایران به یاد دختر کاپشن صورتی در شورای حقوق بشر سازمان ملل خواند. متن بیانیه به شرح ذیل است:

با اندوه و تأثر عمیق، حملات تروریستی در هر نقطه‌ای از جهان بویژه اقدام تروریستی که در سال ۲۰۲۳ در شهر کرمان رخ داد را محکوم می‌کنیم و همچنین قویاً ابراز انزجار از کسانی که به عنوان اپوزیسیون ایران در آمریکا و اروپا فعالیت دارند و از عملکرد گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند را اعلام می‌کنیم.

این حملات باعث شهادت تعداد زیادی از انسان‌های بیگناه شد و به ویژه از شهادت کودکی که به عنوان "کاپشن صورتی" شناخته می‌شود، با اندوه و تأثر به یاد می‌آوریم.

این حملات نه تنها به حقوق انسانی آسیب جدی وارد می‌کنند، بلکه باعث وحشت و رنج بی‌پایان در جامعه می‌شوند. این فاجعه نشان می‌دهد که تروریسم هنوز هم یکی از بزرگترین تهدیدات برای امنیت و ثبات جامعه است.

ما از همه اعضای جامعه بین‌الملل تقاضا داریم که در مبارزه با تروریسم و حفظ حقوق بشر، کوشا باشند و بیشتر همکاری نمایند. زمانی که همه با همدیگر همکاری می‌کنیم، می‌توانیم به پیشگیری از وقوع حوادث مشابه و ایجاد جامعه‌ای امن و پایدار دست یابیم.

با امید به آینده‌ای بهتر و آرامش‌بخش.

کد خبر 6056217

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه مرزی در سراوان / کشف ۱۳۰ کیلوگرم شیشه
  • کشف ۱۳۰ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه مرزی
  • شهادت یک مرزبان در مرزهای شرقی
  • شهادت یک مرزبان هنگام حراست از مرزهای شرقی ایران
  • شهادت یک مرزبان حین حراست از مرزهای شرقی ایران
  • شهادت یک مرزبان در زابل
  • شهادت یک مرزبان حین حراست از مرزهای شرقی ایران + تصویر
  • معرفی متهمان دادگاه منافقین/ حسین دادخواه؛ متهم ردیف هفتاد و یکم
  • پایگاه های گروهک های تروریستی نزدیک به مرزهای ایران را به دست گرفتیم
  • بیانیه یک سازمان مردم نهاد به یاد دختر کاپشن صورتی