Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:39:04 GMT

ملی‌پوش تکواندو: امیدوارم باز هم به من اعتماد شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۲۰۵۵

ملی‌پوش تکواندو: امیدوارم باز هم به من اعتماد شود

ملی‌پوش تکواندوی ایران از عملکرد خود در رقابت‌های گرندپری لندن ابراز نارضایتی کرد و در ادامه گفت: امیدوارم کادرفنی باز هم به من اعتماد کنند.

میرهاشم حسینی در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد خود در رقابت‌های تکواندوی گرندپری لندن اظهار کرد: بالاخره مسابقه‌های گرندپری جایی است که بهترین‌های دنیا می‌آیند و مسابقه‌ها سطح بسیار بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از رقابت‌های جهانی و دانشجویان از لحاظ روحی به هم ریخته بودم و نشد که نتایج خوبی را در گرندپری بگیریم و خودم هم از نتایج کسب شده ناراضی هستم.

وی در ادامه افزود: انشاءالله که بتوانم بعد از این مسابقه‌های انتخابی درون اردویی، خودم را جمع کنم تا به شرایط خوبی از نظر آمادگی روحی و جسمانی برسم تا نتایج خوبی را در ادامه راه کسب کنم.

ملی‌پوش وزن منفی ۶۸ کیلوگرم تکواندوی ایران با اعلام نارضایتی از عملکرد خود در گرندپری‌ لندن، ادامه داد: در مسابقه های گرندپری لندن آن طور که باید، نتوانستم توانایی‌های فردی خودم را به کار گیرم و نتیجه خوبی را کسب کنم. البته من تازه وارد وزن منفی ۶۸ کیلوگرم شده‌ام و یک مقدار طول می‌کشد تا در این وزن جا بیافتم و عملکرد ۱۰۰ درصدی داشته باشم.

او در ادامه با اشاره به سطح  بالای کادرفنی تیم ملی تکواندو توضیح داد: کادر فنی تیم را سه قهرمان جهانی و ملی تشکیل داده‌اند که تجربه زیادی داشته و در این زمینه ملی‌پوشان را کمک می‌کنند. البته خودم از عملکرد چند وقت اخیرم راضی نیستم چه برسد به کادرفنی! اما امیدوام در ادامه نیز به من اعتماد کنند و سعی می‌کنم با پیگیری تمریناتم بهترین نتایج را در رویدادهای پیش رو کسب کنم.

ملی‌پوش تکواندوی ایران، با اشاره به عملکرد خود در رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی، گفت: در بازی اول از عملکرد خودم راضی نبودم و فکر می‌کنم  در مبارزه اول بدنم خواب بود! اما با شروع بازی دوم توانستم خودم باشم و با یک عملکرد خوب نتیجه قابل قبولی را کسب کنم.

میر هاشم حسینی در پایان اظهار کرد: با اتمام و انتخاب نفرات برتر در این رقابت‌ها، به مسابقه‌های انتخابی گرنداسلم در ووشی چین می‌رویم. من بعد از رقابت‌های گرندپری لندن از کادرفنی یک هفته اجازه گرفتم و استراحت کردم که الان در انتخابی‌ها کمی افت داشتم. یک هفته است که در اردوهای تیم ملی حاضر شده‌ام و تمرین می‌کنم، تمام تلاش خود را می‌کنم که در مسابقه‌های پیش رو خودم باشم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم

اشکان خطیبی در گفت‌وگو با رادیو فردا به شرایط سخت زندگی خارج از ایران اعتراف کرد و گفت: خودم به همه چیز پشت پا زدم. دیگر توانایی کار کردن ندارم. اصلا از کیفیت کارهایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم. واقعا سخت است؛ بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد.

دیگر خبرها

  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند