Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نزدیک شدن به زمان برگزاری جام جهانی 2018 که در تابستان آینده قرار است برگزار شود، تیم‌های ملی حاضر در این رقابت به رونمایی از کیت طراحی شده‌شان می‌پردازند و در این میان تیم‌هایی که با شرکت تولیدی آدیداس قرارداد دارند زودتر از سایرین اقدام به رونمایی و انتشار تصاویر کیت‌هایشان کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان حتی تیم سوئد که باید در مرحله پلی‌آف مقابل ایتالیا به میدان برود و صعودش به جام جهانی قطعی نشده است هم از کیت خودش در جام جهانی رونمایی کرده است.

نکته جالب توجه در اینجا این است که با وجود ادعای مسئولان فدارسیون فوتبال کشورمان مبنی بر قرارداد با تولیدی آدیداس،‌ هیچ خبری از طراحی لباس برای جام جهانی وجود ندارد و با توجه به اینکه آدیداس زودتر از سایر تولیدی‌ها کار طراحی و رونمایی از لباس‌های جام جهانی را آغاز کرده، مشخص نیست چرا خبری از طراحی لباس برای تیم ملی کشورمان نیست.

دلیل این امر آن است که شرکت آدیداس طرف قرارداد فدراسیون فوتبال ایران به عنوان تولید کننده پوشاک نیست و در مقطعی که لباس‌های تیم ملی توسط آدیداس تولید شده‌اند، به صورت سفارشی طراحی و خریداری شده‌اند و آدیداس تولید کننده رسمی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران محسوب نمی‌شود. به خاطر همین هم بود که در بازی دوستانه روسیه و ایران هر دو تیم برند آدیداس را در سمت راست خود داشتند اما لباس روسها برای دیدار با ایران آماده شده بود و لباس ایران هیچ نشانی که آن را به بازی با روسیه ربط بدهد نداشت.

معنی این موضوع آن است که ایران هنوز تولید کننده لباسش برای جام جهانی 2018 روسیه مشخص نیست. باید دید مسئولان فدراسیون فوتبال برای جام جهاین هم لباس های عادی آدیداس را خریداری می کنند یا سرانجام با یک برند صاحب نام قرارداد امضا می کنند.

در زیر تصاویر کیت‌های رونمایی شده آدیداس برای تیم های ملی مختلف را می‌بینید:

 

تیم ملی روسیه:

 

تیم ملی آلمان:

 

تیم ملی بلژیک:

 

تیم ملی ژاپن و سوئد:

 

تیم ملی آرژانتین:

 

تیم ملی اسپانیا:

 

تیم ملی کلمبیا:

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران

همزمان با برگزاری پانزدهمین کنگره بین‌المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران، از دستگاه میکروب‌شناسی رونمایی شد.

به گزارش مشرق از انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران، غلامرضا حمزه لو دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه این کنگره با اشاره به فعالیت نمایشگاه جانبی آن گفت: نمایشگاهی که امسال در کنگره برپا شده مانند سنوات گذشته مورد استقبال وسیع شرکت‌های داخلی و خارجی قرار گرفته است به نحوی که بیش از ۲۱۰ شرکت در این نمایشگاه حضور داشتند.

وی افزود: در حوزه آزمایشگاه‌های پزشکی این نمایشگاه شناخته شده است و همکاران از سراسر کشور برای حضور در کنگره و نمایشگاه شرکت داشتند، که شرکت‌های دانش بنیان از داخل کشور نیز در نمایشگاه حضور داشتند و محصولات خوبی را ارائه کردند.

وی با اشاره به رونمایی که در نمایشگاه امسال انجام شد اضافه کرد: در این کنگره از دستگاهی که تحول عمده‌ای را در حوزه آزمایشگاه و میکروب شناسی‌ایجاد کرد رونمایی شد، این دستگاه براساس طیف سنجی کار می‌کند و در زمان بسیار کوتاه بدون آماده سازی اولیه و مواد مصرفی، عوامل میکروبی و باکتریایی را شناسایی و در روند درمان و بستری شدن کمک قابل توجهی می‌کند.

حمزه لو همچنین در ادامه درباره اینکه راهکار برون رفت مهاجرت آزمایشگاهیان، بیان کرد: در سنوات اخیر موج مهاجرت در تمام رشته‌های پزشکی زیاد شده است و افراد مستعد که امکانات و پتانسیل کار کردن را دارند به دلیل مشکلات عدیده، مهاجرت می‌کنند.

وی افزود: اگر اتفاقاتی در حوزه آموزش این افراد بیافتد و مسیر تحصیل در علوم آزمایشگاهی کوتاه شود انگیزه این افراد برای ماندن بیشتر خواهد شد.

وی توصیه کرد: باید به حوزه آزمایشگاه‌ها توجه ویژه شود چرا که یکی از بخش‌های مهم در نظام سلامت هستند و بسیاری از تشخیص‌ها بدون آزمایشگاه امکان پذیر نیست.

حمزه‌لو گفت: باید در تمام حوزه‌ها مانند تربیت نیروی انسانی، تامین کیت، مواد و تجهیزات توجه شود تا بتوان از مهاجرت آزمایشگاهیان جلوگیری کرد.

دیگر خبرها

  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی؛ خبری از دستگیری نیست!
  • سند سومین حرم اهل بیت (ع) رونمایی می‌شود
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • پایه‌های رژیم صهیونیستی در حال سست شدن است/روشنفکران دنیا تحمل جنایات اسرائیل را ندارند
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم