Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - دبیرهیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: دانیال شه بخش، امین عسگری، مسلم مقصودی و مبین کهرازه به عنوان چهار بوکسور این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

محمود نهتانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فدراسیون بوکس نام 33 بوکسور را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد که چهار بوکسور سیستان و بلوچستان در لیست آنها قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اردوی تیم ملی اواخر آبان در تهران برگزار می شود.
دبیرهیات بوکس سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هم اینک حدود 600 بوکسور به طور سازمان یافته در این استان در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا افزون بر 70 هزار ورزشکار در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.
7316 ** 3213 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری رده سنی جوانان کشور به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی به میزبانی تهران آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

«سید امید شیخ احمدی» مربی کردستانی در کسوت مربی و آنالیزور به چهارمین مرحله از تمرینات آمادگی ملی پوشان ژیمناستیک هنری جوانان فرا خوانده شده است.

 

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز