Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران موسسه فرهنگی ورزشی نفت را مالک باشگاه نفت دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران روز گذشته (دوشنبه) در نامه‌ای رسماً گرفته شدن مالکیت باشگاه نفت از حمیدرضا جهانیان را اعلام کرد.

رضا گل‌محمدی در خصوص آخرین وضعیت مالکیت باشگاه نفت به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: امروز در وزارت نفت جلسه‌ای بین مسئولان وزارتخانه برگزار می‌شود و قرار است در این جلسه خودشان تصمیمات لازم را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه هیچ ارتباطی به ما (اداره کل ورزش و جوانان) ندارد و بین خود نفتی‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: از نظر ما جهانیان در باشگاه نفت کاره‌ای نیست. همانند نامه‌ای که زده بودیم، در جلسه روز گذشته خود هم اعلام کردیم که مجوز جهانیان را تمدید نمی‌کنیم. از نظر اداره کل، موسسه فرهنگی ورزشی نفت مالک باشگاه است.

بیشتر بخوانید:

جهانیان بازیکنان نفت را هم سرکار گذاشت

انتهای پیام/

R1443/P1015135/S3,27/CT1 موضوعات مرتبط نفت تهران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار