Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان به وعده‌های خود در رابطه با پروژه‌های عمرانی عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بناب، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم بناب در مجلس، ضیاءالله اعزازی در نشست بررسی مسائل و مشکلات میدان معلم شهرستان بناب با انتقاد از طولانی شدن روند اتمام این پروژه گفت: قرار است به‌زودی مبالغی در اختیار پیمانکار پروژه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با بیان اینکه پروژه پل روزگذر میدان معلم صرفاً برای مردم این شهرستان نیست، افزود: مسئولان وزارت راه و شهرسازی اگر به وعده‌های خود عمل کنند شاهد تکمیل و اتمام این پروژه خواهیم بود.

اعزازی ادامه داد: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه مردم سایر شهرها و استان‌های کشور از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

وی از مسئولان شهرداری بناب و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان نیز خواست تا با امضای صورت جلسه‌ای ظرف یک ماه آینده نسبت به آغاز و اجرای جابه‌جایی تأسیسات پل میدان معلم بناب اقدام کنند.

فرماندار بناب نیز در این جلسه گفت: تأخیر در پروژه میدان معلم مردم و مسئولان را کلافه کرده است.

ولی الله فرج اللهی با انتقاد فرماندار از عدم حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جلسه اظهار داشت: وعده‌های وزیر و معاونان ایشان در بازدیدهای متعدد از پروژه پل روگذر این میدان برای تکمیل طرح بی‌نتیجه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم منطقه همچنان چشم انتظار یاری و تحقق وعده‌های مسئولان هستند، ابراز داشت: علی‌رغم اینکه محدودیت اعتبارات را در کشور شاهد هستیم ولی تأخیر این پروژه واقعاً مردم و مسئولان را کلافه کرده است. در این جلسه دنبال راهکاری هستیم که با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به جابه‌جایی تأسیسات میدان معلم اهتمام لازم به‌عمل آید.

نادر داوودی نیز در ادامه این جلسه گفت: شهرداری بناب 6 سال است مشکلات میدان معلم را تحمل می‌کند. علی‌رغم اینکه پروژه میدان معلم جزو طرح‌های تعریف شده شهرداری نیست ولی باز مشکلات این طرح را با خود یدک می‌کشد.

شهردار بناب با بیان اینکه شهرداری بناب نیز در کنار سایر مسئولان و شهروندان بنابی بیش از 6 سال است مشکلات میدان معلم را تحمل می‌کند و این در حالی است که خیل زیادی از مردم این پروژه را متوجه شهرداری دانسته و از شهرداری گله‌مند هستند، افزود: در سال 1393 پیشنهاد کردیم تکمیل این پروژه را در قبال واگذاری زمین به شهرداری بناب واگذار نمایند که مجموعه راه و شهرسازی با آن مخالفت کرد.

وی سپس ابراز داشت: در بحث جابه‌جایی تأسیسات بایستی 19 تیر چراغ برق جابه‌جا شوند و 410 متر جدول کاری، 960 متر پیاده‌روسازی و 177 اصله درخت جابه‌جا شوند که بر اساس برآورد صورت گرفته جابه‌جایی این تأسیسات 727 میلیون تومان هزینه دارد.

وی با بیان اینکه آماده همکاری‌های لازم برای به سرانجام رسیدن این پروژه هستیم، گفت: باید با کمک و تعامل این پروژه به پایان برسد.

انتهای پیام/

R7887/P1357/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر گفت: تقویت زیرساخت‌ها با رویکرد اقتصاد شهری، موجب مهار تورم و جهش تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری که «جهش تولید با مشارکت مردم» را به‌عنوان سیاست کلان نظام جمهوری اسلامی انتخاب کردند، یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های اجرایی در جذب مشارکت مردم برای توسعه شهر، مجموعه ارکان مدیریت شهری است که ضرورت دارد همواره برنامه‌ها و اقدامات اجرایی و عملیاتی شهرداری اصفهان با این رویکرد بازتعریف و بازطراحی شود.

وی افزود: انتخاب حکیمانه این عنوان بیانگر اهمیت نگاه ویژه به مقوله تولید و نقش کلیدی مردم و مشارکت آحاد جامعه در تحقق این هدف بزرگ ملی است و نشان از آن دارد که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، راه تعالی کشور را در گرو مشارکت مردم جست‌وجو می‌کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری‌ها به‌عنوان یکی از نهادهای عمومی با توان مالی بالا و ظرفیت‌های متعدد، قادر هستند فضای لازم را ایجاد کنند و اجازه دهند با درایت فعالان اقتصادی، حجم فعالیت‌های توسعه‌ای شهر گسترده شود.

حیدری ادامه داد: آنچه ضامن ایجاد یک شهر پویا است در هم‌افزایی بخش عمومی و بخش خصوصی هر شهر نهفته است و ثمره این مشارکت دوطرفه، در نهایت به نفع شهر و شهروندان تمام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر، تقویت زیرساخت‌ها با رویکرد اقتصاد شهری، موجب مهار تورم و جهش تولید خواهد شد؛ به‌عنوان مثال رشد سیستم حمل‌ونقل عمومی، تقویت بخش مسکن، توجه ویژه به تولیدات داخلی و فرایندهای دانش‌بنیان، تولید و اشتغال شهر را افزایش می‌دهد یا تقویت توان کارآفرینی که در گروه مشارکت عموم مردم است، زمینه جهش پایدار شهر را فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر از سال‌ها قبل در این مسیر گام برداشته است، به‌ویژه سال گذشته، افزایش چشمگیر پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان را شاهد بودیم که نشان می‌دهد ظرفیت سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان افزایش یافته است و اعتماد سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌های شهری به نهاد متولی اداره شهر، یکی از مهم‌ترین دلایل رغبت برای افزایش سرمایه‌گذاری آن‌ها بوده است.

حیدری اظهار کرد: سال گذشته رشد بسیار خوبی در پروژه‌های شهری اصفهان شاهد بودیم که اثرات آن شهر اصفهان را متحول خواهد کرد و شهروندان نتایج اجرای این آن‌ها را در آینده مشاهده خواهند کرد.

وی تاکید کرد: برای هر پروژه‌ای که فراخوان آن توسط شهرداری اعلام می‌شود، ده‌ها سرمایه‌گذار اعلام آمادگی می‌کنند و رقابت برای گرفتن هر طرح مشارکتی بسیار افزایش یافته است و هیچ پروژه‌ای نیست که استقبال کننده نداشته باشد.

کد خبر 745332

دیگر خبرها

  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است
  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • رونمایی از دیوارنگاره وعده صادق در میدان شهدای مشهد
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه