Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@21:35:33 GMT

نماینده های رالی ایران در ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۳۹۴۳

نماینده های رالی ایران در ترکیه

موفق ترین تیم رالی ایران در مسابقات بین المللی خاورمیانه ( مرک ) 2017، در مسابقات بین المللی ترکیه که هفته آینده برگزار می شود،​ شرکت می کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزای صداوسیما؛ این تیم با نظر کمیته رالی فدراسیون، متشکل از هرمز کلهر و کامران حاتم خانی از تیم سایپا انتخاب شدند که طی روزهای 20 و 21 آبان با دیگر رقبای خود مسابقه خواهند داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو ورزشکار در مسابقات مرک ٢٠١٧ در شیراز مقام سوم را کسب کرده بودند و در مسابقات قهرمانی کشور هم تا به این لحظه حائز بالاترین امتیاز هستند .

حضور تیم ایران با دعوت شرکت توک اسپرت ترکیه صورت گرفته و با حمایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی عازم مسابقات بین المللی ترکیه خواهند شد، در این تورنمنت به جز ایران و شرکت کنندگان ترکیه ای، رانندگانی از کشورهای همسایه هم حضور دارند .

آخرین حضور تیم رالی ایران در مسابقات بین المللی ترکیه به سال 2008 بر می گردد که در همین تورنمنت تیم رالی ایران متشکل از سینا سعیدی و محمدعلی مرندیان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در مسابقات بین‌المللی قرآن «خیرالتلاوت» رادیو صوت‌الهدی لبنان که در چهار مرحله و به صورت مجازی برگزار شد محسن قاسمی قاری کشورمان بعد از نماینده مصر، رتبه دوم این مسابقات را کسب کرد.

محسن قاسمی درباره این مسابقات گفت: فراخوان مسابقات قبل از ماه مبارک رمضان منتشر شد و از قاریان متقاضی درخواست شده بود تا تلاوتی سه دقیقه‌ای از خود ارسال کنند. در مرحله اول قاریانی از کشور‌های مختلف تلاوت ارسال کرده بودند که از بین آنها ۲۰ قاری برای مرحله دوم انتخاب شدند.

وی افزود: در ادامه از ۲۰ نفر مرحله دوم مجدد فایل صوتی تلاوت درخواست شد و پس از داوری، از این جمع ۱۰ نفر به مرحله سوم راه یافتند. در این مرحله نیز هر کدام از قاریان یک فایل صوتی از آیات مشخص شده را ارسال کردند تا در نهایت پنج نفر به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند. در مرحله نهایی هر قاری فایل صوتی تلاوت خود را ارسال کرد که از میان آنها رتبه‌بندی نهایی اعلام شد.

این قاری کشورمان اظهار کرد: این تلاوت‌ها پس از تدوین نهایی در ماه مبارک رمضان از رادیو صوت‌الهدی لبنان پخش شد و با حضور یک گروه داوری، ارزیابی و در نهایت نیز عبدالرزااق شهاوی، قاری مصر رتبه اول، نماینده ایران نیز رتبه دوم و سعد محی‌الدین از لبنان رتبه سوم را دریافت کردند.

قاسمی اضافه کرد: بیشتر برای حفظ آمادگی در این مسابقات شرکت کردم و صرفاً هدفم کسب رتبه نبود، ضمن اینکه در این مسابقات قاریان شناخته شده‌ای از ایران، افغانستان و ... حضور داشتند که موفق به دریافت رتبه نشدند.

دیگر خبرها

  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد