Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@12:33:32 GMT

تولد عروسک های جذاب هچیمال در انگلیس+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۴۰۳۷

تولد عروسک های جذاب هچیمال در انگلیس+فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: هچیمال که ۶۰ پوند قیمت دارد و در انگلیس به فروش می رسد محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کرده است.

حجم ویدیو: 7.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57 دانلود ویدیو

هچیمال در واقع یک ربات مکانیکی است که درون یک تخم مرغ بزرگ عرضه می شود. این تخم مرغ خودش را شکسته و جوجه رباتیک درونی آن بیرون می آید.

این تخم مرغ جادوئی که ویدئوهای آن در روزهای اخیر در وب سایت یوتیوب با بازدیدهای فراوانی همراه بوده، به این صورت است که برای بیرون آوردن عروسک داخلی آن، باید تخم مرغ را نوازش کرده یا روی آن ضربه بزنید تا ربات داخلی واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت زمان شکسته شدن و به دنیا آمدن این عروسک از درون پوسته تخم مرغ به سرعت و روشی بستگی دارد که کودکان برای شکستنش به کار می گیرند. وقتی ربات ضربه ها را حس کند، با نمایش نورهای رنگین کمانی تلاش می کند که بخش بالایی پوسته را برداشته و از داخل آن بیرون بیاید.

باز شدن پوسته تخم مرغ فقط یک بار صورت می گیرد اما برای خریداران از جذابیت زیادی برخوردار است. این روند می تواند تا ۴۵ دقیقه به طول بیانجامد. پس از تولد، یکی از دو عروسک Draggle یا Penguala از این محفظه بیرون می آید. آنها می توانند بال های خود را تکان داده، نور چشمان خود را در رنگ های گوناگون روشن کنند. رنگ چشم ها به حالت های این عروسک ها بستگی دارد. همچنین آنها توانائی پخش برخی از آهنگ ها و بیان برخی جملات را نیز دارند.

در مرحله بعدی، کودکان می توانند با تکان دادن، نوازش کردن و حرف زدن با Hatchimal بازی کنند. این کارها باعث می شود تا عروسک از حالت کودک به بزرگسال تبدیل شود.

در آخرین مرحله، می توان با این عروسک بازی کرد. از بازی های تک نفره گرفته تا آواز و رقص یا بازی های چندنفره به این صورت که چه کسی می تواند پرنده را سریع تر بزند تا رنگ چشم هایش به رنگ تعیین شده در بیاید.

این ربات همچنین می تواند کودکان را با پدیده تولد جوجه ها از درون تخم هم آشنا کرده و به رفیق همیشگی شان در خانه تبدیل شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس

جان سینا 47 ساله شد.

نه تنها او را نمی‌توانید ببینید، بلکه هرگز کسی مثل او را هم نخواهید دید.

طرفداری | رسانه Sportskeeda به مناسبت تولد جان سینا 2 طرح جذاب از این بازیگر - کشتی گیر پست کرد. یکی از این تصاویر مربوط به دستاوردها و افتخارات او در WWE بوده و تصویر دیگر، عکس‌هایی از جان سینا را از ابتدای حضورش در WWE تا به امروز در کنار هم نشان می‌دهد.

16 قهرمانی جهان، 5 قهرمانی ایالات متحده، 4 قهرمانی تگ تیم، 2 بار پیروزی در بازی رویال رامبل و 1 مرتبه پیروزی در بازی MITB
آیا جان سینا روزی با تکمیل تنها جای خالی در ویترین افتخارات خود یعنی کمربند بین قاره‌‌ای، قهرمان گرنداسلم خواهد شد؟

 

جان سینا، پرافتخارترین کشتی گیر WWE در کنار ریک فلیر با 16 عنوان قهرمانی جهان

زمانی که بحث بهترین سوپراستار در تاریخ کشتی کچ مطرح باشد، نام جان سینا همواره به عنوان یکی از نامزدهای اصلی این عنوان مطرح می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • فیلم| کارشناس شبکه ۱۴ اسرائیل:ایرانیان پاسخ ما را مسخره می‌کنند و از این بازی پیروز بیرون آمدند
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند