Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین مرادمند در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش گفت: رباط داخلی زانویم دچار پارگی شده بود و طول درمانم بین هشت تا 10 هفته است. حدود شش هفته از مراحل درمانی‌ام می‌گذرد و فعلاً شرایط بازی را ندارم. تلاش می‌کنم تا خیلی زود برای پدیده بازی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به میادین باز خواهد گشت، اظهار داشت: هنوز چیزی در این زمینه مشخص نیست و طول درمانم بین هشت تا 10 هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من خیلی دوست دارم برابر پرسپولیس بازی کنم، اما پزشک تیم این اجازه را نمی‌دهد. واقعاً دوری از فوتبال برایم سخت است و روزهای سختی را پشت سر می‌گذارم.


مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان در پایان تصریح کرد: بازی کردنم برابر پرسپولیس ریسک است، ولی حالا باید ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه