Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، معراج کرمی، افزود با توجه به اهمیت بازی‌های رایانه‌ای و درگیری فکری خانواده‌ها و نوجوانان در این مقوله، اداره کل فرهنگ و ارشاد به عنوان نهاد متولی ساماندهی این بازی‌ها، عصر دیروز اقدام به بازدید از مراکز عرضه بازی‌های رایانه‌ای کرده و بازی‌های غیرمجاز را توقیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با اعلام آخرین هشدار به عرضه‌کنندگان چنین بازی‌هایی، گفت: بعد از این در صورت مشاهده چنین مواردی، برخورد جدی‌تری با عوامل عرضه صورت می‌گیرد.

کرمی از شهروندان خواست فقط بازی‌هایی که دارای هولوگرام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هستند را خریداری کنند و بازی‌های فاقد این هولوگرام را غیرمجاز خواند و ادامه داد: افرادی هستند که آگاهانه یا ناآگاهانه اقدام به عرضه و توزیع بازی‌های غیرمجاز می‌کنند و نمی‌دانند این بازی‌ها چه مشکلات روحی و روانی برای نوجوانان و استفاده‌کنندگان از این بازی‌ها ایجاد می‌کند.

وی متولی تعیین مجاز یا غیرمجاز بودن بازی‌ها را بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای دانست که زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت دارد و تاکید کرد: بازی‌های غیرمجاز منجر به ایجاد اختلال‌های رفتاری و روان‌پریشی در میان کودکان و نوجوانان می‌شود و بر همین اساس از همه عرضه‌کنندگان بازی‌های رایانه‌ای درخواست داریم که از توزیع موارد غیرمجاز جدا خودداری نمایند.

رئیس امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با ابراز خرسندی از عدم وجود بازی‌های خطرناک در استان زنجان گفت: تاکنون بازی‌های خطرناکی که لطمات جدی به جا می‌گذارد، در زنجان مشاهده نشده و اگر مردم با چنین مواردی مواجه شدند حتما به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اطلاع دهند. 

true برچسب ها : ارشاد زنجان معراج کرمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: مأموران انتظامی بخش رحیم‌آباد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل شن و ماسه مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰ تن شن و ماسه رودخانه‌ای که به صورت غیرمجاز برداشت شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: در این خصوص راننده ۳۳ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

او از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

عکس آرشیوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی