Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از ساری،دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه دکتر روحانی زاده معاون درمان و دکتر  گوهردهی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این دانشگاه  با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری از مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس در منطقه سوادکوه عیادت ودلجویی کردند.

دکتر موسوی در این دیدار با بررسی نحوه خدمات رسانی به حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس تهران- گنبد، در این بیمارستان ، بیان کرد: از شب گذشته خدمات رسانی با کمک تیم های امدادی آغاز و مصدومان به چهار بیمارستان استان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده های کشته شدگان این حادثه، از تیم های امدادی هلال احمر، اورژانس 115 و  پرسنل درمانی بیمارستان های شهدای زیراب ، امام خمینی(ره) ساری ، رازی قائمشهر و شهید بهشتی بابل قدردانی کرد.

همچنین سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با بیان اینکه در پی حادثه واژگونی اتوبوس در شب گذشته  25 نفر مصدوم شدند، گفت: متاسفانه 14 نفر در این حادثه جانشان را از دست دادند.

وی با بیان اینکه مصدومان سریعا به چهار بیمارستان استان منتقل شدند، افزود: صبح امروز 5 نفر مرخص شدند که در حال حاضر 19 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

گفتنی است ؛عصر روز یکشنبه ۱۴آبانماه اتوبوس تهران_گنبد با حدود ۴۰مسافر در محور سوادکوه و در منطقه دوگل در فاصله زیادی از کنترل خارج و در نهایت واژگون شد که در این حادثه ۱۴نفر از مسافران آن کشته و بیش از ۲۰نفر آنان مصدوم شدند و در بیمارستان های مختلف مازندران بستری و در حال مداوا هستند.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است، تصریح کرد: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان‌های امام حسین گلپایگان و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

کد خبر 6087206

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان