Web Analytics Made Easy - Statcounter

Mug Life اپلیکیشن فوق‌العاده‌ای برای iOS اپل است که با استفاده از هوش مصنوعی و تکنیک‌های بی‌نظیر، اپلیکیشن خاص و جذاب را به‌ وجود آورده است. اگر تجربه‌ی کار با FaceApp دارید و از طرفداران بی‌شمار آن هستید، Mug Life نیز به‌جرئت توجه شما را جلب خواهد کرد. در این برنامه شما می‌توانید به عکس‌های خود جان ببخشید و آن‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن سه‌بعدی و زنده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کافی است ویدیوی زیر را تماشا کنید و از قدرت این اپلیکیشن متحیر شوید.

همانطور که مشاهده کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکسی مناسب (واضح و از رو به رو) را به برنامه بدهید تا بعد از آنالیزهای مربوطه، عکس شما سه‌بعدی و ادیتور فعال شود. حال‌ با کشیدن انگشت روی صفحه، یا انتخاب ژست‌های حرکتی مانند حرف یا پلک زدن به عکس خود جان ببخشید. اموجی‌های مختلفی نیز در برنامه وجود دارد که می‌توانید با انتخاب هرکدام، حالت و احساس آن‌ها را به عکس خود مننقل کنید. وسعت انتخاب‌های شما در برنامه حداقل فعلا، چندان گسترده نیست؛ اما کیفیت همین موارد به قدری بالا است که می‌تواند جذابیت بسیاری برای کاربر داشته باشد. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای iOS منتشر شده؛ اما ممکن است در آینده برای گوشی‌های اندروید نیز منتشر‌ شود. برای دانلود اپلیکیشن آی‌او‌اس Mug Life می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی ها

سه‌بعدی کردن چهره‌ها جان بخشیدن توسط حرکات پلک و دهان تغییر در حالات صورت امکان اضافه کردن احساسات آماده به صورت دانلود اپلیکیشن اپ‌استور اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید. true برچسب ها : iphone app true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ

یتنا - واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند.
گزارش‌های فنی حاکی از آن است که اپلیکیشن واتس‌اپ در حال حاضر مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت، فایل‌ها را به اشتراک بگذارند.

واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند. به این معنی که کاربر می‌تواند برای هر مخاطبی که در اپلیکیشن قرار دارد، بدون نیاز به اینترنت فیلم و عکس ارسال کند.

وب‌سایت WABetaInfo که متخصص در پیگیری و افشای اخبار واتس‌اپ است، گفت که این ویژگی جدید «افراد نزدیک» نام دارد و کار آن به ارسال داده‌ها از طریق شبکه‌های بلوتوث مانند قابلیت ارسال سریع در دستگاه‌های اندروید یا ویژگی AirDrop در دستگاه‌های اپل مرتبط است.

برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ را دانلود کرده و تنظیمات را تغییر دهید تا اپلیکیشن به فایل‌های موجود در دستگاه، موقعیت جغرافیایی و بلوتوث شما دسترسی داشته باشد.

به گفته WABetaInfo، روند ارسال داده‌ها از طریق ویژگی جدید رمزگذاری خواهد شد و گیرنده داده‌ها شماره تلفن فرستنده را برای حفظ حریم خصوصی نشان نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • فیلم| دیمه، چشمه‌ای که زاینده رود را زندگی می‌بخشد
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ۳ خدمت اصلی اپراتور هوش مصنوعی/ دسترسی به چند صد GPU در سال ۱۴۰۳
  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد